יום שבת, 22 בנובמבר 2008

שבת של אירועים

פעם הייתי מגיע לכל תחרות גלישה או סקייטבורד או כל אירוע שהיה בתחום. אני מודה שבשנה האחרונה אני לא מגיע להרבה אירועים זה גם בגלל שיש פחות ופחות אירועים וגם בגלל שהשחיקה היום יומית גם מגיעה אליי ואני מוצא את עצמי בימי שבת קצת "מעוך".

בכל מקרה השבת הספקתי להגיע לגמר של סבב בילאבונג ג'ונריוס. בילאבונג כמו תמיד עושים ועושים ולא ממש מחכים לאחרים, בשנה שחונה של תחרויות זה מה שמחזיק את הענף קצת מעל המים. הגעתי לקראת הסוף, הבנתי שבבוקר היה גשם ובלאגן ולקראת אחה"צ הים התחיל להסתדר הספקתי לראות את יוני קליין גולש. גם בגלים של ישראל הוא נראה בכושר וברמה מעולים. אחרי זה קצת עזרתי לצוות בילאבונג לפרק את כל האוהלים שלהם. יש להעריך אנשים כמו צחי, עידן ובועז שבאים ביום שבת בבוקר עושים תחרות, בונים ומפרקים כאילו שהם אחרוני פועלי הבמה. אני לא רואה אחרים עושים את זה. גם שי גיטרמן ואנוכי היינו בסרטים האלו של האירועים אבל אני מודה שהתעייפנו. יש גם לציין את יונתן יעקובוביץ' ומאיה דאובר שמקדישים מזמנם לסבב הצעירים.

אחרי זה בערב הלכתי לתערוכת OLLIEWOOD- תערוכה של קרשי סקייטבורד. היו שם עבודות יפות אין ספק. אהבתי את העבודה של KNOW HOPE ו LALO אבל היו הרבה דברים וכולם קראו לעצמם בשמות מוזרים אז אני לא ממש זוכר אותם. מישהו אמר לי בגיחוך שבליידר אירגן את האירוע, זה די מצחיק אני מודה, אבל זה ממש לא משנה הוא עשה עבודה טובה.
למקום הגיעו הרבה אנשים, סקייטרים, גולשים וחובבי סטריט ארט. ברגע שהמקום התחיל להיות צפוף ולהתמלא בעשן חתכתי עם רשקו ופזי הביתה.

אני מקווה שיהיו עוד הרבה אירועים כאלו בקרוב וכל הכבוד לכל מי שמרים את הכפפה ועושה אחד, אני יודע שזה לא פשוט...

אין תגובות: