יום שישי, 21 בנובמבר 2008

סקי-פס מביאים את השלג לתל אביב

אני מעריך את רועי איטלסון על כל פועלו בסנובורד הישראלי, גם העסקי וגם הספורטיבי. ולמרות שהוא בניו-יורק ומבלה בנעימים את זמנו הוא דואג להתקשר אליי לא מעט. רועי תמיד ראה את ההרד-קור של הסנובורד בישראל כסצנה חיה ובועטת, אני לא תמיד חושב כמוהו אבל אין ספק שיש כמה אנשים מכורים לעניין. אני חושב שטל זומר הוא סמן קיצוני של האהבה לספורט הזה, הוא גולש מדהים, השקיע זמן ומאמץ אדירים והגיע לרמה גבוהה מאד לספורטאי ובמיוחד לספורטאי ישראלי. אני מקווה שהפציעה הנוראית שקרתה לו בקיץ לא תאט אותו יותר מידי.

בכל מקרה רועי דיבר איתי על כך שהוא רוצה לעשות כמה ימים סנובורד פיראטיים בתל אביב אבל לא עידכן מתי ואיך. בינתיים נתן לקונישוק שלח לי לינק וכתב בו "כל הכבוד לרועי מסקי פס", האמת באמת כל הכבוד...

צפו בלינק http://news.walla.co.il:80/?w=/90/1380953

אין תגובות: