יום חמישי, 20 בנובמבר 2008

הסקייטפארק בחיפה בסכנת סגירה?

בתור חיפאי שהיה מעורב מאד בהקמת פארק ה XPARK בחיפה אני חייב לציין שלא הייתי מופתע שאמרו לי שהפארק הולך להיסגר.

האמת שבביקורים שלי שם ראיתי מלא ילדים וחלקם נוסעים ממש טוב, הפארק במצב סביר והוא עדיין הספוט הטוב בעיר מועטת הספוטים הזאת. ידידי הטוב עידו וורסאנו (וורסאצ'י) עשה עבודה מעולה בחיזוק הסצנה ועזרה לילדים, טוב שיש מישהו כמוהו בחיפה, אין לי אלא דברים טובים להגיד עליו.

הבעיה היא ההנהלה של הפארק, עיריית חיפה והעיר חיפה. הבעיה היא שהמודל של פארק בתשלום הולך ונעלם ובמקום שמישהו ייקח את עלויות הביטוח הן נופלות על עידו שהוא סה"כ בחור טוב עם חנות סקייטבורד קטנה. אני יודע כמה עלויות הביטוח ואני אומר לכם שזה טירוף מוחלט, זה מחירים לא נורמלים שעסקים שמגלגלים מחזורים ענקיים לא משלמים. אבל במקום לעזור, מנסים לעשוק ובמקום לעשוק את העשירים עושקים את העניים ככה זה תמיד היה.

ניסיתי לתפוס את וורסאצ'י אתמול אבל לא הצלחתי, בקרוב נכין תוכנית פעולה ונראה איך מוציאים את הפארק מהבוץ.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בכל העולם ניפתחים סקייפארקים כמו פטריות אחרי הגשם... ופה, במקום לעזור למקום כזה שנותן תעסוקה לבני נוער. מה יעשו יתנו את הכסף להפועל חיפה בכדורגל.
עצוב!

אנונימי אמר/ה...

יפה אתה מודה שעזרת לבנות תסקייט פארק הכי ליקוי שראיתי, ושתדע לך שיש לך הרבה אחריות על מה שקרה לסקייט פארק המסכן הזה.

Lior zelering- ליאור צלרינג אמר/ה...

אני בטוח שאני מאד גאה בעצמך שהשארת הודעה תחת השם אנונימי, זה רק מראה מה אתה שווה באמת.

בקשר לכל השאר יש דברים יותר טובים בפארק ופחות טובים, עובדה שאנשים נוסעים הרבה בו והיו בו תחרויות טובות מאד.

אני לא יודע על איזו אחריות אתה מדבר? אני ארגנתי שם את כל אליפויות ישראל, אבל אף פעם לא הייתי שותף בניהול. חוץ מזה שעזרתי להביא לו משקיעים וניסיתי לעזור לו כמיטב יכולתי - ללא תמורה.

בקיצור אתה גם פחדן וגם שקרן.