יום חמישי, 13 בנובמבר 2008

תם עידן מרלי

יכולתי לשמוע את אושרו של ידידי ארתור רשקובן כאשר סיפר לי שהדר מרלי עוזב את האירגון. אני אישית לא הצבעתי וזה קרה בגלל בעיקר בעיות שהיו ב"איילת". מה שכן אני יודע שהייתה תכונה והתעוררות בעקבות כל הדיון שנוצר סביב הנושא והיה יפה לראות אנשים מתגייסים למען הבחירות בלי קשר למי נבחר ומי לא.

הרשימה שנבחרה היא מאיה דאובר, יוסי, בני, מני ואמור. עכשיו מבחן התוצאה על הכתפיים שלהם ויש להם הרבה מאד עבודה, יהיה מעניין לראות אם השנה הבאה תהיה יותר טובה מהשנה הזאת, יהיה מעניין לראות איך כולם שם ישתפו פעולה. ויהיה גם יהיה מעניין לראות איך נותני החסות יגיבו לשינוי.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה...

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בולשיט אחד גדול
בהרכב הזה הארגון קורס בחצי שנה הקרובה כולם קבלני קולות והספורט
לא מעניין אותם אלא הם עצמם למעט
מאיה ימים יגידו
רפי מסתבר שהחברים שלך לא באמת חברים
אני מקווה שארגון הזה ישרוד
וידאג לפתח את הצד של הנשים
ולא כפי שאנו מרגישות עד היום.

אנונימי אמר/ה...

ימים יגידו בא נראה, יותר גרוע ממה שהיה לא יכול להיות ,יהיה גרוע נעיף גם אותם ומה אתה חושב שזה הארגון של רפי יטיפש הוא רק הזיז את המהלך תגידו תודה על מה שהוא עשה תמיד אתם מתלוננים והא יכל להכנס הוא ויתר לאמור כי כל מי שבא היה מצביע לרפי ואמור הביא יפוי כח.

אנונימי אמר/ה...

מי שהזיז את הענינים זה לא רפי רואים שאתה לא מעודכן
וגם לא כל כל יודע להתבטא
ויש לך גם שגיאות כתיב
כנראה רמתך לא מספיק
גבוה להבין שההודעה שלי כתובה
בלשון נקבה .

אנונימי אמר/ה...

תמיד אתם מרגישות מקופחות והקטע הוא שאף אחת לא עושה אפילו אופדליף אז תעברו לבוגי.