יום חמישי, 6 בנובמבר 2008

כנס ראש פינה היום הראשון

אני מודה שאני אוהב ללכת למקומות של נטוורקינג, אני תמיד חושב שאני אפגוש אנשים חיוביים ואולי אצליח למנף דברים. אבל כאשר הגעתי לראש פינה נזכרתי בדבריו של הרמטכ"ל בוגי יעלון שאמר שכאשר הוא נכנס לקריה הוא לובש נעליים גבוהות (בגלל הנחשים) וככה גם היה שם.

אני לא איש מדיה גדול, הקמתי עם שותפיי היקרים את מה שיש לנו אבל אני יודע שלפחות זה אמיתי ואני לא רודף אחרי הזנב של עצמי, משקר לאנשים בפנים ומנסה להזנות את המדיה שאני יוצר בשביל עוד שקל.

אנשי המדיה הכללית רואים באקסטרים קוריוז, פילר ובמקרה הגרוע מקום שאפשר לעשות בו כסף, כמה שהם טועים.

אני חושב שכבר סיפרתי את הסיפר על המפיקה מאתר MAKO של קשת שרצתה לשים את האקסטרים תחת "ספורט עממי" וחשבה שנעבוד כל היום על מנת להעביר לה את תוכן, היא קצת התבלבלה כי חשבה שהאקסטרים מתופעל על ידי חבורת ילדים בני 20 שחושבים שהם מגניבים, שלחתי אותה הביתה שתעשה קצת שיעורי בית, אנשים שיורדים מעקים של 16 מדרגות לא שייכים לספורט עממי- איזה חתיכת מטומטמת, אני לא מרגיש פספוס שלא נכנסתי לדבר הזה, ממש לא.

אתמול פגשתי מישהו שהיה בכיר באיזו חברה שעסקה באקסטרים. אחרי שהוא עזב את החברה שמרתי איתו על קשר וניסיתי לעזור לו למרות שהוא כבר לא היה באיזו עמדה שהייתי צריך ממנו משהו (כל אלה שהוא עזר להם וליקקו לו שהוא היה למעלה אפילו לא הרימו לו אפילו טלפון) אבל במקום להכיר תודה הוא בחר להתנהג כמו אידיוט ולפחות הוא הודה בזה שאמרתי לו את האמת הפנים.

הבנאדם השני שפגשתי הוא עורך של אתר גדול מאד שהגענו איתו להסכם של בניית ערוץ אקסטרים אינטרנטי משותף (משהו שלקח שנתיים) רגע לפני הסגירה הוא בחר פתאום להיעלם בלי להסביר ובלי להחזיר אי-מיילים. איזה חתיכת פחדן, לפחות תודיע, עבד כי ימלוך, פתאטי.

מחר אני עולה שוב, בינתיים במקום לעשות קשרים-אני שורף גשרים (כמו שאומר ידידי הטוב חנן מעיין), אבל ככה זה.
אולי יהיה משהו מעניין שם, דווקא התוכן של כנס הניו-מדיה נראה טוב. אני די שונא את מה שקורה שם,
אבל זה כללי המשחק, אני פשוט ינעל נעליים גבוהות יותר בפעם הבאה.

ואני צריך לתת קרדיט שוב לחנן מעיין שהכניס אותי ללופ הזה, גם אם לא ייצא שת"פ מדיה מעניין לפחות אני לומד.

ואני צריך לתת קרדיט לעוד מישהו- נפתלי גליסברג יו"ר פורום היוצרים הדוקומנטרים שיצא לי לפגוש אותו מפעם לפעם עלה לפאנל של הטלוויזיה ונתן בראש לכולם בלי חשבון, למשרדי הפרסום שדוחפים את התוכן השיווקי לכל חור , לזכייניות שלא עומדות בהתחייבויות, לרשות השנייה ועוד...- איזה ביצים יש לו- הלוואי עליי.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ליאור כנס לפוליטיקה , הו הא מי זה בא ראש הממשלה הבא . הבן הכי אמיתי בישראל.