יום שני, 3 בנובמבר 2008

רשימת המועמדים לאירגון הגלישה

שי שלום, שי אילוז, רפי ימין, רם אבן חיים, ענבל גבריאלי, עופר זרמתי, מני ונטורה, מאיה דאובר, יוסי זמיר.
הדר מרלי, בני זנזורי, אמור קנצפולסקי, שלי מלכה.
אלו השמות של המועמדים לועד אירגון הגלישה או להלן: הועד.
אני מודה שאני לא מכיר את כולם אישית וגם מי שאני מכיר אישית אני לא מכיר טוב, אולי חוץ מאת מאיה דאובר שיצא לי לשוחח איתה לא מעט והיא גם כתבה לאדרנלין בעבר ואולי גם בעתיד (אני מקווה). אין ספק שמאיה היא אחת שהייתי רוצה לראות באירגון הגלישה:
1.היא ספורטאית מעולה שהגיעה להישגים היסטוריים .
2.היא נשארה צנועה ונחמדה
3.לא שמעתי עליה שום דבר רע
4.אני בטוח שהלב שלה נמצא במקום הנכון והיא מגיעה עם כוונות טובות, רציניות וללא אג'נדה כזו או אחרת
5. היא הוכיחה השנה שהיא יודעת להרים ולנהל סבב כאשר הרימה (עם שותפים כמובן) את סבב בני הרצליה
כפי שאמרתי אני לא מכיר את כולם, יצא לשוחח עם יוסי זמיר שנראה בעל כוונות רציניות וטובות. את אמור אני לא מכיר אבל אין ספק שהוא אחד מהגולשים הבולטים שהיו בישראל. את רפי ימין אני קצת מכיר אבל אני יודע שהוא אוהב לתרום ושגם אצלו אין אג'נדה סמויה, כמובן שזה לא אומר שהשאר לא טובים פשוט אין לי מושג לגביהם. יש גם ברשימה כאלו שאני מכיר אבל לפעמים אני מעדיף לשתוק מאשר להגיד בדיוק מה אני חושב עליהם (ואני לא מתכוון להדר מרלי).
ביקשתי מהמועמדים שינסו להתחבר לחמישיה של חבר'ה שירוצו יחד על מנת שנוכל לבחור את החמישה שרוצים ויכולים לעבוד ביחד אבל כנראה שזה לא קורה. נראה לי קצת מוזר לבחור חמישה של אנשים שאני לא יודע מה עשו, מה יעשו או מה האג'נדה שלהם. אשמח אם הם יהיו נחמדים מספיק לשלוח לי קצת ממה שעובר להם בראש שנוכל לשים באתר וגם אחרים שרוצים להצביע יוכלו לדעת למי הם מצביעים.
הבחירות בקרוב, אולי נוכל לראות דברים קורים...

16 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ענבל גבריאלי????

WTF?

אנונימי אמר/ה...

אל תבלבל עם גבריאלי המפורסמת מהליכוד. מצד שני גם לי אין מושג מה ומי...

אנונימי אמר/ה...

תתעוררו יגולשים דפוקים כל תחרות אתם בוכים על השיפוט ושאפשר להשפיע אתם לא זזים וזה רפי ימין אומר את זה ולא בעילום שם.

אנונימי אמר/ה...

אז אם אתה כבר כאן רפי, בוא תנסה לשכנע אותי למה כדאי להירשם לאגוד. אני גולש ותיק ולא מתחרה...

אנונימי אמר/ה...

שיפוט זה רק חלק אדון רפי יש הרבה נשמות
טובות שלהם יש אינטרסים עיסקיים
כפי שטענתי למעט שני מועמדים אף אחד לא מתאים שם לכלום.

אנונימי אמר/ה...

לאנונימי הראשון בכל ספורט יש ארגון זה שאנחנו לא שומעים על הארגון זה משהו שצריך לשנות בשביל עתיד טוב לילדים ולנוער.

לאנונימי השני אתה צודק אנחנו לא טיפשים יודעים מי הם אבל הם הנורמלים שיש בין כל המועמדים אחרי הבחירות עם הם יעשו משהו לא תקין הם לא יהיו בארגון,ועדיך כל דבר על הקיים זה לא חוכמה לתקוע את הראש באדמה ולא לעשות כלום צריך להתחיל ממקום כלשהו.

אנונימי אמר/ה...

אני דווקא חושבת שצריך מישהוא עם ניסיון ניהולי בכיר כיו'ר ולא איזה גולש פלצן שחושב שעם הוא יודע לגלוש הוא מתאים להיות יו'ר
תנו לחברה היותר רצינים את המושכות

אנונימי אמר/ה...

רפי , תביאו חברה שהיה יום ראיונות אף אחד לא בא והיה פרסום לפני.

אנונימי אמר/ה...

לפי כמות החברים שנרשמו נראה שזה לא כל כך מעניין את הגולשים
אני חושבת שהמצב ממש עגום
ואף אחד לא מרים את בכפפה
כל הרעש שרפי ימין וכולם עשו הבחלט לא משקף את המציאות
ואת הרצון לשנות.

אנונימי אמר/ה...

נרשמו 100 חברים זה יפה מאוד תתעוררו.

אנונימי אמר/ה...

נראה לי כלום לא ישתנה
מרלי יבחר בשנית.

אנונימי אמר/ה...

צריך להביא את אמנון לוי מראלי נוכל ברמה עולמית.

אנונימי אמר/ה...

זה לא מדוייק אני אפרט
ברגע שלכולם יש איזו זיכה עיסקית
לגוף כול שהוא זה לעולם לא יהיה נקי
וזה לא הכול .
צריך משהוא שמכיר את הסצנת הגלישה בארץ ובחו'ל שמבין בעולם העסקים
שרמתו האישית ראוויה לנהל עסק בריא
הארגון כרגע במשבר וכפי ששנהל את המשבר כך נצא ממנו
אז כל המקצוענים שחושבים שהם מקצוענים אנא חשבו פעמיים זה לא לגלוש הגלים ולחפש ניקוד גבוה
זה לנהל עסק
ולפי הכרות שלי עם חלק מהמועמדים אני מודה לא עם כולם יש אולי 2 שמתאימים קצת חומר למחשבה
לכול המתלהבים .

אנונימי אמר/ה...

אני מכיר חלק מהמועמדים היחידי שנקי מחשד ונורמלי זה רפי לכל השאר יש אינטרס מסויים.

אנונימי אמר/ה...

ממש לא נכון אתה כנראה חולם
לרפי יש אינטרסים והוא גם לא מתאים.
(רפי סליחה )

אנונימי אמר/ה...

אנונימי היתי בבחירות בדוק שאלון ואסדיאס מנסה לעשות משהו מסריח בארגון מעניין כל החברים של אלון נבחרו למעט מיה דאובר.