יום שישי, 1 ביולי 2011

מהיום רק ג'לו בלי הביאפרה

גם אני כמו אחרים גדלתי לצלילי הדד קנדיז. לא הייתי פאנקיסט ולא הסתובבתי עם ניטים. אבל אהבתי גם את המוזיקה וגם את חופש המחשבה שמוזיקת הפאנק נותנת. הדד קנדיז ייצגו אלטרנטיבה אינטליגנטית ללהקות פאנק מטומטות כמו למשל הסקס פיסטולס.

אין ספק שג'לו ביאפרה הוא דמות ומופת בכל מה שקשור למחשבה חופשית אבל אבוי לי, אחרי שקראתי שהוא ביטל את ההופעה בישראל עקב לחצים של קבוצות אינטרסים שונות הבנתי שגם במקרה הזה הולכתי שולל, הוא רק ג'לו חתיכת מאעכר פוליטי עלוב ומסכן שמסתתר מפחד אנשים עלומים. הפאנק מת מזמן, אבל ההתקפלות של ג'לו מוכיחה שאפשר גם להרוג אותו רטרואקטיבית.

הרי אם הוא כזה אדם עם חופש מחשבה, מקורי, ירוק, אמיתי, כנה, מאמין באנושיות כמו שהוא קורא לעצמו, אז איך זה שהוא התקפל מהופעה בתל אביב מעוז השמאלנים באשר הם, הרי לא לקחו אותו להופעה בהתנחלות אלא בתל אביב, רוב הסיכויים שאנשים בהופעה שלו שונאים את מדיניות ישראל בשטחים יותר מאלו שאמרו לו לא לנסוע.

חוץ מזה מי הוא חשב שיגיע להופעה שלו? איתמר בן גביר וישיר את השיר "ברוך הגבר" לזכרו של ברוך גולדשטיין? הקהל שחיכה לו שם זה אמנים תל אביבים, סקייטרים, גולשים ושאר אנשים שמזדהים עם המסרים שלו ולא עם דבר אחר.

בקיצור ג'לו ביאפרה הוא חתיכת אינטרסנט אידיוט, צבוע, פחדן שלא מייצג חופש מחשבה ולא כלום, אפשר למכור את הדיסקים שלו במה שהוא שווה- שקל. את ההופעות הבאות שלו שיעשה בטהרן, לוב, סוריה, לבנון, במרתפי החיזבאללה, בסין ובעוד מקומות שזכויות האדם הרבה יותר נשמרות מאשר בישראל.

אין תגובות: