יום שבת, 2 ביולי 2011

האם עומר בר ישחק אותה?

עומר בר ידוע כבר הרבה שנים כגולש מצוין שלא היסס ללכת אחרי הלב שלו ולהתחרות בחו"ל, להכיר אנשים בעולם וללכת עד הסוף עם הגלישה. לאחרונה לא יכולתי שלא לשים לב שהוא נכנס כמשתתף לתוכנית TLV עוד תוכנית ריאליטי שאני לא לגמרי בקיא במה שקורה שם.

לדעתי עומר בר עשה בדויק מה שהוא צריך היה לעשות מזמן, משיחות רבות עם נותני חסות בישראל תמיד היה להם חשוב שהם יתנו חסות למישהו שהוא דמות "מוכרת" שהרי להיות גולש גלים מצוין בישראל לא הספיק להם, הם היו צריכים "פרסונה" בעיקר כי הם טמבלים. אני כמובן בז לעיקרון שגולש טוב צריך להיות טאלנט טלוויזיוני אין הזוי מזה. יכולות המשחק של טוני הוק וקלי סלייטר לא ממש היו מוצלחות ואותם לקחו לסרטים אחרי שהיו אייקונים בספורט שלהם ולא לפני...

אבל בישראל כמו בישראל זה לא מספיק ומי שרוצה חסויות כמו שצריך אולי כדאי שיהיה לו איזה ריאליטי ברזומה הרי כל טמבל מקבל שם קמפיין אחרי שבוע. אני כמובן לרגע לא חושב שעומר בר עשה צעד לא נכון, הוא עשה צעד מבריק ואני מאחל לו רק טוב, אני בטוח שחלק מהשיקולים שלו ללכת לריאליטי לא היו להתפרסם גרידא, אלא לקבל סוף סוף חסויות כמו שגולש ברמתו צריך לקבל ואם זה אומר לקצור את 15 דקות התהילה בריאליטי...

מספיק לחשוב על אנשים כמו רוב דירדק, בם מרגרה וראיין שקלר שגם הלכו אחרי הטלוויזיה והרוויחו בגדול, אין סיבה שלא יהיה מישהו כזה בישראל.

2 תגובות:

Cheap Essay אמר/ה...

Thank you for sharing such relevant topic with us. I really love all the great stuff you provide. Thanks again and keep it coming.

אנונימי אמר/ה...

virtually=
practically=
root@debian(almost)= root /mnt
davis ron kline peter
\mplayer.exe /play C:\WINDOWS\BABABA
silo.m1v
tratsTARTUP--------------------=>.
FOLDER & BATCH |
[Right Click ACPI shutdown>close]|
0955550135JPGthehirnings.blogspot|
[http://==--[dean yo tUbeuUrl =.<|
[egamiosineg -o output.iso input]
dd if=/dev/sr0 of out.iso bs=2048