יום שני, 11 ביולי 2011

האם מדובר בפרויקט ההזוי בעולם? אצל רד בול הכל יכול להיות


חברת רד בול היא חברה שמצחיקה אותי בכל מיני מובנים, במיוחד התנהלות שלה בישראל מצחיקה אותי. אחרי שהם סיימו את ההתקשרות עם ארנון דגן (שבו תמכו 10 שנים) שדרך אגב לקח אתמול מקום שני באליפות עולם בפורמולה משהו ששום ספורטאי אקסטרים בישראל אי פעם עשה לפניו (דברו איתי תזמון גרוע) בגלל לטענתם חוסר עמידה ביעדים. נראה שהם מצאו דרך מצוינת למשוך את תשומת לב התקשורת ואולי לנצל את התקציב שלהם עם פרויקט הזוי שנקרא "רד בול ללכת על המים".
במסגרת פרויקט זה הגיע גולש קייט בינלאומי לישראל, ניתק את עצמו ופסע כמה צעדים על המים במקום שבו לכאורה ישו הלך על המים. מבלי להגזים הרי שמדובר ברעיון הזוי ומטומטם ובמידה מסוימת אם הייתי נוצרי הייתי נעלב, אבל גם כיהודי לא ממש אדוק הרי שלקחת סיפור דתי ולהפוך אותו לתחרות זה לא פחות ממטומטם. הוספתי תמונה שתראו איך לוקחים אתלט מקצועי והופכים אותו לליצן.

דרך אגב ארנון השיג מקום שני באליפות עולם כאשר מקדים אותו רק האיש והמכונה אנטואן אלבו (אלוף עולם 9000 פעם בערך) אולי זה שווה אייטם קצת יותר רציני ממישהו שניסה ללכת על מים.

בלי לקשר וגם קשר לסיום בקשר של ארנון לדעתי חברת רד בול ישראל מזמן איבדה את הכיוון שלה בתחום האקסטרים. נראה כי לחפש גימיקים יותר קל מאשר תמיכה מתמדת ועבודה נכונה עם אתלטים, טוב בכל זאת אנחנו בישראל. אני מציע לכל ספורטאי שמחפש תמיכה ללמוד ללכת על המים, לרקוד סמבה על כדור מתנפח, ללמוד לאלף כרישים תוך כדי עמידת ראש ואולי לקבל כוחות על. לגלוש מספיק טוב כבר לא מספיק לאלו שמחפשים את הכנפיים.

צילום: יורג מיטר, פרדרד ווקוביץ' וסטפן תאו (הרבה צלמים).

אין תגובות: