יום שני, 11 ביולי 2011

תיקונים והבהרות על פוסט רד בול

אחרי שדיברו איתי מנהלי מרד בול ישראל להלן כמה הבהרות:

רד בול תמכה במשך שנים בארנון דגן ואני מציין כי עשו זאת בצורה מעולה, בשנים האחרונות לטענתם הוא לא עמד בקריטריונים ולכן סיימו את ההתקשרות בצורה יפה מאד ולכן המילה "נזרק" הייתה חריפה מידי לדעתם.
אני מסכים שהוא סיים את הקשר בצורה יפה ועל זה בכלל לא דיברתי, אלא רק על כך שטוב היה שספורטאי בינלאומי מוביל יקבל תמיכה מאסיבית גם אם לא נמצא ביעדים וזאת מכיוון שאין ספורטאי מוביל ברמה הבינלאומית מלבדו.
על זה לא קיבלתי תשובה מלבד שאני לא מבין באסטרטגיה של רד בול.


התגובה של ארנון הייתה פשוטה מאד, הוא טען שהוא 10 שנים היה ספורטאי של רד בול בהן היה בעשיריה הראשונה בעולם ו/או במיקומים גבוהים תחרויות בינלאומיות. הייתה שנה מסוימת שבה ירד מהמיקום שלו ולכן הטענה שלא עמד ביעדים שלו בכלל היא לא נכונה. כמו כן הוא מוכיח שהיום הוא גם טסטר ראשי של חברת גסטרה העולמית וגם סיים מקום שני באליפות העולם אז על איזה יעדים בכלל מדובר. עם זאת הוא מוצא מקום להודות לחברת רד בול על כל התמיכה.

כמו כן נטען שאני יורק לבאר ממנה שתיתי ובכן אני לא יודע על מה מדובר מי שיעבור על אתר אדרנלין יראה רק פרגון וכתבות שלמות המהללות את המשקה המכובד. אבל שנותנים קצת ביקורת כנראה שוכחים את זה. חוץ מזה מעולם לא שתיתי מהבאר של רד בול אם כבר ההיפך אבל זה לא משנה.

כמו כן נטען שלא דובר בתחרות הליכה על מים אלא פרויקט אני חוזר בי אכן זו לא תחרות אלא פרויקט. אני לא חוזר בי שמדובר בגימיק אקסטרים שהופך ספורטאי מצוין ללוליין לדעתם דבר כזה מעלה את המודעות לאקסטרים, לדעתי זה הופך ספורטאים מקצועיים לגימקים. למה בכדורגל לא לוקחים את מסי שיבעט 300 מטר לתוך כוס? למה קלי סלייטר ידוע בזכות הישגיו ולא בגלל שגלש עם תחתונים על הראש?

בכל מקרה אני מתנצל אם מישהו נפגע מדברי וטען שהם חריפים מידי. אני חושב שהרעיון המרכזי שלי נכון במהותו, קצת ביקורת לא הזיקה לאף אחד גם אותי ביקרו ומבקרים. בכל מקרה הבלוג הוא אישי ומייצג את דעותיי בלבד. אם למישהו זה מפריע הוא מוזמן להשאיר הודעה.

כל זה לא מוריד מהאהבתי הכנה למשקה רד בול, אני מאד אוהב לשתות אותו עם ובלי וודקה.

12 תגובות:

עדי זומר אמר/ה...

כל מילה בסלע! תמשיך להיות חזק.

אנונימי אמר/ה...

חח שנון

לגבי רד בול, חבל מאוד שעוד ספורטאי נפל כמו קוביית דומינו בשרשרת ספורט האקסטרים הישראלי

בד בבד, אני כן מצדיע לרד בול, שעד היום ראיתי אותם נותנים חסות לספורטאים בארץ, לדמואים ואירועים למיניהם...
לא ראיתי תמיכה ממשקה ''בלו'' או כל פחית דלק אחרת.

תמשיך לכתוב לנו ליאור!!

Natan Lakonishok אמר/ה...

red bull israel sucks big time!

עצמאי אמר/ה...

כל מה שרשום נכון - כל הכבוד

מפתח פרילנסר אמר/ה...

כל כך מזדהה -- ממש

מודעות אבל אמר/ה...

אמת ויציב

(יש לך חוש כתיבה מעולה)

גונן אמר/ה...

כל מילה נכונה
גדול

תיקון אייפון אמר/ה...

יופי של פוסט

תיקון אייפון אמר/ה...

אנונימי עדי זומר ציין...

כל מילה בסלע! תמשיך להיות חזק.

חבילות ספורט אמר/ה...

רד בול ידועים בכך שהם משקיעים בספורט אקסטרים. חסר ישראלים כשרוניים כדי לייצר שם עולמי. אפילו בכדורגל שזה התחום "מספר 1" שלנו אנחנו לא משהו...

מעבדה לתיקון אייפון אמר/ה...

ההכרה מתפרסת בכל התחומים וגם כאן יש הבדלים. לבקר תמיד מותר

אמר/ה...

Hung doo!