יום שישי, 20 בפברואר 2009

ZION SKATE FIGHT

אתמול עזרתי לארגן את תחרות ה SKATE הראשונה של ZION. תכננו לעשות את זה באלנבי 94 ברחבה שליד חנות חולצות ההרד-קור של יניב ג'אנגו ההרד-קור. מהתחלה הבנתי שיהיה שם סיכון כי יניב אמר שנגיע רק ב 8 אחרי שכל שאר המשכירים של החנויות במקום ילכו הביתה. הגענו ב 8 בערב וגם בעלת הבית הגיעה ואמרה לג'אנגו שאם הוא עושה תחרות סקייט הוא עף משם באותו יום, בקיצור היינו צריכים מקום חלופי.

אחרי מעט התלבטויות ורעיונות הזויים של גילי הלכנו על בריכת גלית, שם לפחות לא יעיפו אותו. ארזנו את הפקלאות ואת ג'אנגו ההרד קוריסט ונסענו לגלית. תוך חצי שעה הסט היה מוכן, הגנרטור של גילי עבד, ההגרלה נערכה והתהרות התחילה בשעה עשר בלילה.

היו לנו 16 שמות שחולקו לתחרויות ראש בראש. בינתיים הסקייטרים התחממו וג'אנגו שם מוזיקה מסרטי סקייטבורד של שנות ה -90. האווירה הייתה טובה גם אם היה קצת קר והבירות הקרות עפו לכל עבר. כרגיל בתחרויות כאלו לא היה קריין כי יותם רודד שהיה אמור להגיע בזמן איחר באיזה שעתיים, אז כל פעם היה מנחה שהתחלף ככה זה בסקייטבורד חייב להיות בלאגן בסדר.

הרמה הייתה גבוהה מאד. במיוחד אני זוכר את המשחק בין ג'ימי לאקינו. אקינו הוא סקייטר עם מלא תרגילים קשים וניסיון של שנים. אבל ג'ימי הוא גאון גדול וכל תרגיל שהוא עשה היה ענק, יש לו פופ פסיכי ביותר הוא יכול להיות סקייטר גדול. בסוף אקינו ניצח אבל בנקודות, זה היה משחק קשה וארוך והניסיון של אקינו נתן לו יתרון.

אטינגר, ללא ספק מלך הסקייט הישראלי היה פצוע וזה נתן לאחרים אפשרות לנצח אותו.

אבי לוזיה הוא סקייטר אדיר את זה כולם יודעים, אבל הוא היה בלחץ יחסי שהוא עלה מול ייבגני המוכשר מחיפה. הוא התאמן קצת בצד והביא את התרגילים המיוחדים שלו. שאב איט לייט פליפ וואריאל, פרונטסייד 180 ליי שאב איט, נולי פרונט לג פליפ,סוויץ' בקסייד אולי פרונט לג פליפ. מה שיפה זה שאבי היא אול ראונדר אמיתי הוא נותן תרגילים בפלאט כמו שהוא נותן מעקים ומה שעוד יפה זה שאת אותם תרגילים שהוא נותן בפלאט הוא גם יכול לתת בפירמידה וקוואטר. ולמרות כל זה עדיין ייבגני לקח את לוזיה די בהליכה.

הגמר היה בין נגלר שהוא סקייטר פלאט מעולה אבל יש טובים ממנו לבין ייבגני מחיפה שהוא גאון אמיתי. עם קורדינציה כמו שלו הוא צריך ללמוד להטיס f 16 תוך יומיים. בקיצור ולעניין ייבגני נתן כמה תרגילים קטלנים כולל סיץ' הרד פליפים, סוויץ' הרד פליפ ריוורט, נולי פרונט לג פליפ ועוד וכיסח את נגלר בדרך לפרס הגדול.

בינתיים שמעתי באולם נוקיה ליד גלית שמכבי חיפה כדורסל הפסידה את הגביע לחולון בשלשה על הבאזר, זה קצת הרס לי את הערב.

התחרות נגמרה בסביבות 13:30 אחרי שהורדתי את ג'אנגו נסעתי לחיפה, הגעתי ב 5:00. אני שונא לארגן תחרויות סקייטבורד.... אז עד התחרות הבאה....

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

התמונות מהאירוע כאן
www.zion-skateboards.com