יום חמישי, 5 בפברואר 2009

הסקייטרים עושים את זה בעצמם

קלישאה ידועה היא שכשאתה רוצה שמשהו יקרה, פשוט תעשה אותו בעצמך. ככה כל דבר גדול מתחיל. ענף הסקייטבורד עדיין חי וקיים ומגלגל כספים. אבל בשעה של אי וודאות כלכלית, המוזות שותקות. ככה את הוואקום שקיים באירועים ותחרויות ממלאות חברות קטנות. כאלו שמבינות שלא צריך להביא את גיא פינס לכל תחרות ולא צריך את בר רפאלי שתציג את התחת שלה באמצע אירוע. פעם זה היה הלהיט, תעשה תחרות, תביא סלבריטי תצלם לגיא פינס ותצא תותח. זה פאתטי כמו שזה נשמע, זה לא הביא תוצאות.
עכשיו רואים אירועים קטנים של סקייטרים בשביל סקייטרים. אולי זה התיקון שהיינו צריכים בשביל להתחיל ולבנות משהו מהיסוד בלי כל מיני עסקנים יח"צנים.
לפני שבועיים הייתה תחרות ריילים של גילי, יניב ג'אנגו מריץ את הליין שלו של טירוף בין סקייטבורד ואמנות וחברת ZION מריצה דמואים בכל הארץ ואת תחרות ה SKATE שתתקיים ב 19.2.2009. כמה סקייטרים מוכשרים, קצת מוזיקה ובירות, לא צריך יותר. אם יבוא איזה סלבריטי בטח יתעלמו ממנו או יתנו לו מכות, סקייטבורד כמו שהוא צריך להיות.
לכל אלו שעדיין מחפשים חסויות מחברות גדולות. שמעתי שמנהל השיווק של סלקום קיבל את ההצעה לתחרות סקייטבורד ב 250000 ש"ח, הוא עד עכשיו לא הפסיק לצחוק. דרך אגב גם אירוע המוטורלה מוטו מוזיק אורבן לא יקרה השנה. נשארנו רק עם עצמנו.

אין תגובות: