יום שבת, 28 בפברואר 2009

רוב על הג'אנק

תראו אני השטן והכל אני אוהב ג'אנק פוד, זו אולי ההמצאה הכי טובה שלי. אני גם אוהב את MTV זו גם ההמצאה מעולה שלי. בעזרת שני הדברים האלו אני הופך את בני האדם לשמנים מטומטמים, מה רע?.

רוב דירדק הוא ממזר לא קטן, הוא לא סקייטר גדול (יש רשימה ארוכה לפניו) והוא גם לא כזה מצחיק/מוזר / מגניב גם שם יש רשימה ארוכה (למשל מארק גונזלס). אבל עדיין הוא הצליח לתפור תוכנית טלוויזיה עם MTV ועכשיו חוזה ענק עם חברת הג'אנק פוד Carl's JR.

דירדק הוא לא הראשון שסוגר חוזה עם ענקית ג'אנק, עשו זאת גם טוני הוק, בוב ברנקוויסט ועוד... אבל הוא היחיד שהכריח אותם גם להקים סקייטפארק ועל זה מגיע לו כל הכבוד. בכלל הפרויקטים של דירדק בנושא קידום הפארקים והפלאזות הם אדירים ויש לי הרבה כבוד על כך שהוא לא שוכח מאיפה הוא הגיע.

כנסו ללינק הבא ותוכלו לראות אותו נושא בתוך סניף של קארלס ג'וניור בקטע של וידיאו ויראלי (עלק) וגם תוכלו לראות אותו משתטה בתור הלוגו של הרשת, נוסע על סקייטבורד וגם נופל מהאומגה ונוחת על הראש, מגניב!

http://www.carlsjr.com/robdyrdek

אין תגובות: