יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

תם והושלם הסבב

אחרי שנה שעברה שהייתה שנת משבר באירגון הגלישה. ההשתפרות השנה גדולה מאד. כן, היו חריקות וקצת עצבים בכל זאת זה ישראל פה. אבל לדעתי במבחן התוצאה הצוות של האירגון עשה עבודה טובה והם בהחלט בדרך הנכונה. יש שיגידו שאני טועה, אבל לא שמעתי יותר מידי תלונות ממתחרים ונותני חסות. יש לתת את הקרדיט ליוסי זמיר, רפי ימין וחברי הועד שלקחו ארגון מרוסק והוציאו סבב טוב + פעילויות שונות נוספות.

{ איפה הסקייטבורד ואיפה הגלישה, אני לא רואה בכלל קשר בין הענפים, הגלישה היא 10 דורות קדימה מהסקייטבורד בישראל ברמת האירגון והאיכפתיות. על גלישת הרוח אני בכלל לא מדבר מדובר בענף שאין בו יותר מידי חוץ מפורום(נחמד ככל שיהיה) ותחרות גלישה אחת בשנה ובגלישת קייט דווקא יש מגמה חיובית אחרי שנים של מלחמות בלתי פוסקות. }

אביב ואקנין לוקח תואר רביעי של אלוף ישראל. על הכישרון שלו אין עוררין וזה לא היה קל אבל הוא הצליח. עומר בר נתן תצוגות מרשימות על זה כבר כתבתי. וופקה מרליס הוא גולש שראיתי לא מעט ונראה שהשנה הוא פרץ קדימה ונתן כמה תצוגות יפות מאד, הוא עדיין לא הכי יציב אבל היום הוא ניצח וזה אומר לא מעט. גילי זילכה שהיה מתחרה צמוד של אביב לא הגיע לגביע המיוחל אבל אין בכלל ספק שהוא אחד מהגולשים הבכירים היום בישראל (ותענוג לראות אותו גולש).

בנשים טל ספורטה הייתה דומיננטית כל השנה, הסיפור של כמות הנשים שנכנסו לעולם הגלישה היה הסיפור התקשורתי הלוהט עם כתבות של שרון פרי בערוץ הספורט וכתבות שונות בערוצי החדשות. אפשר להגיד שנשים במים זו עובדה ואני מקווה שמספרן יעלה, זה יתרום המון לספורט בישראל כפי שזה תרם לספורט בחו"ל. לדעתי דרך אגב אין סיבה לתת לנשים פחות כסף בזכייה בתחרויות וכמו כן החסות שלהן לא צריכה להיות נמוכה משל גברים.

החסות של קוויקסילבר הייתה הפתעה נעימה. ידוע הסכסוך שהיה בינם לבין האירגון (יותר נכון מול המנהל הקודם של אירגון) ונראה שהרוחות נרגעו והחברה חזרה להשקיע בגרעין הקשה של הגולשים. כמה שיותר יותר טוב. שיהיה להם בהצלחה גם.

עכשיו יש זמן לחכות ולראות מה תביא איתה שנת 2010, נקווה שרק דברים טובים...

אין תגובות: