יום שישי, 11 בדצמבר 2009

בת גלים בוערת

אם יצא לכם או לא יצא לכם אני ממליץ להיכנס לאתר בת גלים www.batgalim.org.il הידוע יותר בשמו פורום בת גלים. המקום בו גולשי הרוח של ישראל מוציאים קיטור. יש לתת קרדיט לגולן פרי שמנהל את האתר ביד רמה וגם לגולשים שפעילים בו ברמה יומיומית. האמת שיש שם תמונות קטלניות של דורון חכם גולש בגלי ענק (טו -אין) אין ספק שהוא מנצל את הזמן כראוי.

הסיפור הכי חם היום הוא צו ההריסה שניתן נגד פתיחת מסעדה או מועדון בחוף בת גלים שידוע בשם חוף הגלשנים. הסיפור קצת מסובך אבל בסופו של יום מישהו פתח מסעדה על חוף הים כנראה ללא האישורים המתאימים וגם בנה שם כל מיני "דקים" ודברים. הגולשים ללא ממש אהבו את, העירייה לא ממש אהבה את זה וניתן צו הריסה. תוכלו לקרוא על זה באתר הנ"ל
http://www.haipo.co.il/

בינתיים הבנתי שיש מלחמות גוג ומגוג על החוף, על המפעיל בחוף, על המסעדן, על תחרות הסטורם ריידר שהולכת ומגיעה (כל הכבוד למארגנים גם השנה) ותביעות דיבה בין מפעילי החוף לדורון דוכס ותביעות חזרה ממנו אליהם. יהיה מה שיהיה לא משעמם שם. אם לא נלחמים בעירייה ובמרינה, נלחמים במפעילים ואם לא במפעילים אז אחד בשני. דרך אגב, אני בטוח של כל הצדדים יש טיעונים טובים, השאלה היא מה תהיה התוצאה של כל התסבוכת הזאת על זה אף אחד שדיברתי איתו לא מוכן להמר. בינתיים העירייה שרצתה כל כך לבנות מרינה עצומה, מפרקת את הדק הקטן של המסעדן, נו לפחות את העירייה הגולשים הצליחו לחנך.

אין תגובות: