יום שבת, 27 בדצמבר 2008

רשקו ממשיך לעשות גלים

ידידי הטוב רשקו רצה לנצל את במת הבלוג לספר עוד סיפור בלהות על שעותיו בגלים של חופי ישראל:

"לא יודע אבל משהו באוויר משתנה, לרעה. היום גלשתי בגלים נדירים בזבולון וכולם מצטנרים ושמחים הכל טוב.
היו הרבה גולשים במים אבל לא נורא, ממוצע לזבולון.אני חותר לגל עד שאיזה קוק, הפעם מבוגר, ואחד שגולש בסדר, אומר לי בזמן החתירה "תשכח מזה". אני ממוקם בצורה מושלמת בפיק והוא אומר את מה שאמר, כמובן שהוא ניסה להוכיח את הנקודה וכמובן שאני תפסתי לו את הגלשן ברגע שנעמד והוא עשה סאלטה מעלי, ואז התחיל החגיגה, מפאת חום המזג שלי וכל הסשן נדפק.

הנקודה היא פשוטה, גולש בפיק, הגל שלו!!! אין על מה להתווכח. מה שמצחיק שזה הגיע ממשהו שמכיר את החוקים וגולש המון זמן, זאת הבעיה. לפני שבועיים ראיתי בדרומי עוד גולש מבוגר עושה את זה פעמיים לדודו ביטון, חבל שלא גדלתם בהילטון בסוף שנות השמונים, הייתם מבינים את משמעות המילה פיק.

אין לי מילים, וככה אנחנו נראים גם בחו"ל, אז קחו לתשומת לבכם. מה שמצחיק זה שזה תמיד קורה ברצליה, בלי דיסרספקט, יש אחלה גלים, אבל יש חברה מסויימים.....אוי יוי יוי

היום חבר שלי, בועז, היה בחוף ואמרתי לו שיש ים נדיר אבל הוא העדיף לגלוש עם פחות אנשים בחוף אחר בגלל כמה שמות שהוא לא אוהב וגולשים שאני מעדיף לא להגיד את שמם. לאן הגענו? אנשים מוותרים על סשן כי הם יודעים שיש אנשים שלא באים טוב במים..ותחשבו על זה"

33 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה מאוד יפה מצדך ארתור שאתה מטיף להתנהגות נאותה לפי הכללים בים ושל כבוד הדדי בין גולשים. להזכירך גם בגלית בסשנים על הפול יש כללים ואנשים עומדים בתור לבריכה ולא נדחפים בלי לחכות כפי שאתה אוהב לעשות (אומנם בצורה אלגנטית). נכון היום לאנשים אין כבוד ובמיוחד ילדים קטנים לא שמים עלינו הגדולים שיט. זה מדהים אותי כל פעם מחדש ומעצבן אבל אין מה לעשות זה כבר דור אחר, דור מזוין ולא מחונך. גם אני בתור גולש מתרחק מראש מאזור הפיק ומסתפק בגלים פחות איכותיים בגלל גולשים אגואיסטיים למרות "גילי המופלג" (33)
אז רשקו, פעם הבאה כשאתה בגלית תיישם את מה שאתה מטיף לנו גם בסקייט

אנונימי אמר/ה...

נאה דורש נאה מקיים....
הזדמן לי להיות במים באותו היום ולהיות עד למקרה, ארתור היקר, חבל שלא ציינת גם שאותו קוק מבוגר הטביע אותך יופי יופי לאחר שנמאס לו לשמוע אותך מנבל את הפה כ"כ הרבה....
אני אישית גולש עם הקוק המבוגר כבר 22 שנה בחוף, מעולם לו ראיתי אותו מרים יד על מישהו... כאשר אתה עוקף מלמטה מישהו אל תצפה שיוותר לך, במיוחד עם אתה עושה זאת כל הזמן...
כל החוף דיבר על זה שהיה מגיע לך יותר וחבל שהוא לא סיים את העבודה.
אתה פשוט נודניק גדול שכל הזמן מציק במים, חותר ימינה ושמאלה ולא רואה אף אחד ממטר. תתחיל לתת כבוד ובטח ובטח כשאתה מתארח בחוף אחר. ולגבי חו"ל, אנשים כמוך הם בדיוק הבעיה, לא נותנים כבוד במים ימינה שמאלה כל הזמן בלי להתחשב באף אחד.
אז לפני שאתה מטיף למישהו תתחיל להתנהג בהתאם.

אנונימי אמר/ה...

אני בהחלט מסכים עם האנונימי
לא סתם יש לו הרבה חזיתות כמעט בכול
חוף הבחור אלים ונודניק
ארתור קצת חומר למחשבה
כי ברגע שתיפול לידים של חברה קצת יותר עצבניים אתה בבעיה קשה .

אנונימי אמר/ה...

אחלה... זה מתחיל להיראות
כמו הבלוג של ''ביתר ירושלים''

bomb waves not people

אנונימי אמר/ה...

תגובות לתגובות
שלום לכולם, אני מעריך את התגובות שלכם אבל אני שואל את עצמי למה כולם אנונימים. אני חס חלילה לא רוצה שתחשבו שהתגובות שלכם לא חשובות או שאני הולך לצנזר משהו. אבל אני חושב שמן הראוי שתרשמו את שמכם המלא אם יש לכם מה להגיד ותגידו את זה כמו שצריך. הרי כולנו פה אנשי "אקסטרים", אמיצים למה כשאנחנו אומרים את האמת כפי שאנחנו רואים אותה פתאום אנחנו מתחבאים בכינויים?

תודה
ליאור

אנונימי אמר/ה...

דווקא אני חושב שארתור היה צודק במקרה הזה והייתי נורא קרוב, למה לא ציינתם שהוא גם נתן לו מכות בחזרה?
נראה לי שאתם קצת מקנאים או שאתם פשוט חברים של הקוק.

אנונימי אמר/ה...

חברה נראה לי שאתם פשוט לא מבינים את המסר.

אם לא הייתם ממש קרובים למה שקרה, אז חבל להגיד דברים שהם לא מבוססים.

אני גדלתי על סדר בחוף, וכשימשהו שורף למישהו גל, ועוד בכוונה, הוא משלם, וזה מה שקרה, נוח לכם לציין שהוא הטביע אותי, אני מעדיף לא לכתוב על אלימות אבל שכחתם לציין שהוא קיבל יופי בחזרה.
אני לא בן אדם אלים אבל משום מה בארץ יש כמה אנשים ומתוכם כמה ספציפים בהרצליה שהם פשוט, לא יודע אין לי את המילה, אה הנה היא, קוקס, ובתור גולש שחי חיים של גולש קשה לי להתמודד עם זה, וזה מוציא ממני את השד.

כמו שידידי, צלברינגר אמר, על תהיו אנונימיים בואו נראה מי אתם, ואם לא, לפחות תציגו את עצמכם במים כמו גברים.
אני גולש עוד מעט 20 שנה, ולא ראיתי תופעה כזו, אני לא גונב גלים ולא אוכף. ישבתי במקומי והוא פשוט התעצבן שתפסתי 2 גלים בתוך דקה, ודרך אגב כמעט שרף לי גל גם דקה לפני זה, כך שזה לא היה חד פעמי.

ועוד משהו, דווקא בגלל חברה כמוני יש למדינה ולסצנה הקטנה שם טוב בארץ.
אז כשאתם נכנסים אם הספידו'ס שלכם למים במלדיבים, בחבורות של עשרה אנשים, תחשבו על זה.

אנונימי אמר/ה...

ארתור, יש לי פתרון מצויין בשבילך:
אל תבוא יותר להרצליה.
פשוט מאוד, עשה כמנהג חברך בועז
וחסוך מכולנו את חברתך המתלהמת, האלימה והלא מכבדת.
די נמאסת.

אנונימי אמר/ה...

מדהים לראות כמה הבנאדם חי בתפישת מציאות מעוותת...
ארתור, אינני מכיר את "הקוק" ולא הייתי עד למקרה אבל גלשתי איתך מס' פעמים. כולנו מתלהבים במים אבל יש גבול, קשה מאוד להינות לידך, כל הזמן אתה עוקף מכל צד מבלי להתחשב באף אחד... נכון, מי שקרוב לפיק הגל שלו אבל אנחנו לא בתחרות... למי יש כח להתלחם כל הזמן, במיוחד לנו החברה המעט יותר מבוגרים, תתחיל להתחשב ובמקום להוכיח את הנק' שלך תקשיב לחברה פה וקח לתשומת ליבך...
אתה תמיד רצוי בחוף וממה שיצא לי להכיר אתה גם אדם נחמד, אנא השאר נחמד גם במים ולכולנו יהיה יותר כיף זו הרי המטרה לא?

אנונימי אמר/ה...

ליאור וארתור שלום
ממש לא רלווניטי עם הכותב רוצה להישאר אנונימי או לא רצונו כבודו.
אתם מתעלמים מהבעיה ומנסים להבין מי הם הכותבים שזה ממש לא רלוונטי!!!
הבעיה היא שכתב מערכת שלך מייצר לך
מוניטין שלילי בלשון המעטה .
ולעצמו כל מילה מיותרת הרי גם ככה
האמירות לא מעידות על אמינות לשמה
תישאר בהילטון .

אנונימי אמר/ה...

לאנונימי שלום, כפי שאמרתי כל הביקורת היא לגיטימית אבל אני בז לתופעה של אנשים שמשאירים הודעות על מישהו אחר בעילום שם. זה נכון, רצונו כבודו אבל תקבל הרבה יותר כבוד אם תעשה את הדברים בשמך ולא תחת כינוי, זו דעתי.

לגבי המוניטין של אדרנלין וארתור, מה שארתור עושה במים זה עניינו והמוניטין שהוא יוצר לעצמו זה עניינו, אני לא אבא שלו.

לנסות להשליך את זה על מערכת של הרבה אנשים שפועלת לטובת הספורט יותר מ-6 היא מסוכנת ולא אחראית ולכן אני בטוח שאתה לא מתכוון למה שאתה כותב, זה פחות או יותר כמו שלא תאהב את מליניאק או את אמנון אברמוביץ' ובגלל זה תכתים את כל מערכת ידיעות אחרונות או גלובס.

דרך אגב בשום צורה או דבר שכתבתי לא הגנתי על ארתור, לא הייתי שם ולא ראיתי מה קרה ואני לא סנגור של אף אחד אם לא שמת לב.

אם יש לך או לאחרים בעיות עם ארתור זה בסדר גמור, אבל אל תגרור אותי או את המערכת לשם זו ממש לא הכוונה.

ליאור

אנונימי אמר/ה...

ארתור שים לב למה שמשתמע מדבריך.

"כמו שידידי, צלברינגר אמר, על תהיו אנונימיים בואו נראה מי אתם, ואם לא, לפחות תציגו את עצמכם במים כמו גברים."

ומה כולם אמורים להבין מהמסר הזה???

אם אתם בוחרים להשתמש בפלטפורמה המדהימה של האינטרנט אז האנונימיות היא חלק ממנה, אין מה לעשות.
במקום לבקש זהות ולאיים תתעסקו במהות.

ארתור, ממה שמשתמע מכל התגובות פה ואף תגובותיך אתה היא שיש לך בעיה של גישה, פשוט תתנהג כאדם בוגר, תפנים ותנסה לשנות ואז ספר לנו על חוויותיך על מנת שתשמש דוגמא ראויה.

ולכל הגולשים כולם, פשוט תנו כבוד אחד לשני, סובלנות וסבלנות ולכולנו יהיה יותר נעים במים.

שתהיה שנה עם הרבה גלים לכולנו.

אנונימי אמר/ה...

ארתור שלום
אתה לוקח לעצמך יותר מידי קרדיט
סצנת הגלישה היא לא אדון רשקובן ולא קרובה לכך אתה כנראה מתבלבל !!!!
מי נתן לך את המנדט לפתח את סצנת הגלישה ???
היא גם ככה מתפתחת
ראינו פה אירועים יפים
שבהם הייתה לך כוונה לחבל מאנטרסים מובהקים שלך מטעמי האגו הנפוח שלך
עם כל הגולשים בחופים יוצאים כנגדך תבין את המסר ותנסה לעבוד על עצמך
אני אישית לו גולשת אבל חבר שלי גולש ואני ערה למצב
יש לך נטייה לגמד את האנשים החזקים שבאמת תומכים בענף זה שזה לא מסתדר לך כי אתה לא שם זה כבר סיפור אחר .

אנונימי אמר/ה...

לסגירת תיבת הפנדורה שנפתחה

אני רוצה לתנצל עם פגעתי במשהו.

נאמר שיש לי אגו נפוח וניסיתי לחבל באירועים שהתקיימו בארץ, זה דבר מאוד מוזר וחדש לי, כי אני חושב שהייתי חלק מכל הפקה משמעותית שהייתה בארץ ודווקא בסיום כל אירוע קבלתי רק מחמאות, לחבל באירועים? למה לי?האירועים הם אחד הדברים הכי חשובים לי.
נהלתי את ארגון הגלישה בהתנדבות, ארגנתי אין סוף אירועים בהתנדבות, אני עובד באדרנלין כבר 5 שנים בהתנדבות.
מתעשיית הגלישה או הסקט לא ראיתי שקל וגם לא חפשתי ברמה הפיננסית.
סתם כדי לתת דוגמא: על מנת להפיק את האירוע של s4p בקלארה עם סלייטר,מקואה והפסקוביצ'ים,עזבתי את העבודה למשך חודש, שלמתי מכיסי על כרטיס טיסה ליונתן פסקוביץ' וקיבלתי חשבון טלפון אדיר.רצתי בין כל המפעלים כדי לתרום גלשנים לחברה בעזה,הבאתי משלוח ענק של ציוד מקליפורניה כדי להעביר לעזה, והכל דרך תרומות.
יש עוד המון דוגמאות אבל אני חושב שזה מספיק.

אני מבקש לא לתת ביקורת אם אתם לא מודעים לגמרי למה שאתם אומרים.
אם למשהו יש בעיה איתי, אני מבקש שיפנה אלי בתורה ישירה ולא דרך הבלוגים.
מאחל לכולכם שנה אזרחית מעולה והרבה צינורות

אנונימי אמר/ה...

"לסגור את תיבת פנדורה", אתה פתחת אותה והיא מתפוצצת לך בפנים, סוף סוף אתה מבין איך כולם רואים אותך. אתה מדבר על חוקים במים, אז הנה לך חוק ראשון: תהיה בן-אדם. אל תזגזג מצד לצד במים, בניסיון לעקוף אנשים. וגם אם יש חילוקי דעות, לא יזיק לך קצת לשמור על הפה.
"הפוסל במומו פוסל" ארתור, ותחשוב על זה.

אנונימי אמר/ה...

בתור ותיק בסצינת הגלישה
אני חייב לומר כמה מילים
הגלישה בהרצליה בעייתית עקב צפיפות ואגרסיביות של הגולשים שרובם אינם גולשים טוב או אינם מודעים למיקום נכון בגל ואלה שטובים,פשוט חוטפים גלים מתוך הכרת הים וגם ממניעים אגואיסטים דבר שקורה ברוב חופי הערים הגדולות בעולם אך ההבדל שיש היררכיה ומתן כבוד לותיקים שמוכנים להתאבד בצינורות או ים גבוה וגולשים טובים שהגיעו לרמה בזכות שעות רבות של גלישה ואלה שמתחילים או בינוניים יושבים בצד.חשבו על כך כפז"מ בצבא
מה שכן אין פה צודקים באופן מוחלט ארתור גולש ברמה גבוהה אך גם אגרסיבי יחסית לגולש הממוצע והאחרים אינם מכבדים אותו או ותיקים כדודו ביטון.מה שהוא עושה בחוץ או אחרים לא מעניין אלא מה שקורה במים.וזה לא ייפתר ביום אחד.הוא התנצל אך גם אתם הסתכלו בוידיאו של עצמכם ושאלו האם מגיע לכם גל צינור מושלם?האם התמקמתם במקום קריטי של הגל או סתם חתרתם לכאן או לשם?בהילטון היו פעם גלים מסוכנים ורק הטובים היו שם היום המקום מוצף בקוקס אמיצים על גל מת וחלש עם זרם שמחזיר אותם למזח בחזרה כמו הרכבל בחרמון אז חברה מי שלא משלם לא מקבל.

אנונימי אמר/ה...

תגיד מה אתה מזיין תשכל
שיתן כבוד יקבל כבוד
יגנוב גלים ניכנס בו .

אנונימי אמר/ה...

כמו שליאור וארתור אמרו-במקום לפחד או סתם לנבל את הפה שימו את השם שלכם ותנו גב למילים שלכם
אם אביב ועקנין עומר בר או יוני ידיד יקחו לכם גלים תיכנסו בהם?בטח שלא הרי הם מקומיים אבל מה עם חברה כמוני שגלשו עוד לפני שבנו את המרינה ועוד לפני שהכוכבים שלכם נולדו,לי הם יתנו גל ואני להם על סמך כבוד הדדי ולא על סמך איומים או דיבור ברבים כמו שאמרת "ניכנס" ואחרים גם.זאת מנטליות של ברזילאים אמיצים בחבורות של כלבים שוטים וזאת הסיבה שאני גולש לבד בחופים מושלמים עם המקומיים בלי ישראלים ולידיעת כולם ארתור גלש איתי במלדיבים והוא נותן ויושב בשקט גלים עם אוסטרלים וכולם ובכל העולם אני לא מגבה אותו על שהלך מכות במים אבל גם לא את המנטליות של "אנחנו" הפחדנית הזאת כמו שאתם יושבים בצד בפוארטו עם גלשנים קטנים וחוזרים הביתה עם סיפורי מעשיות על גלים חמישה מטרים.ברק יקטר אלון דסה וכמוהם שותקים ויורדים גלים כבדים בלי לעשות בלגן כמוכם.

אנונימי אמר/ה...

שלום לכולם

צריך לזכור כולנו גולשים לשם הנאה.
אף אחד לא יהיה סלייטר הבא!
יצא לי לדבר עם קלי על נושא הצפיפות
בחו'ל גם בטרסלס יש תחרותיות אבל
יש כבוד הדדי בין הגולשים!!!
הייתי עם קלי בהוואי אני רוצה לראות את הגבר שירד לחברה מהוולף פאק גל בטעות.
שם החוקים ברורים אפילו לקלי ומקואה רוטמן שהוא התרנגול היחיד בלול בפייפליין ןאף אחד לא מדבר איתו את הסיבות לא אפרט כאן לא מבריז לגל ומי שעובר אל החוקים משלם וזה כואב תאמינו לי ראיתי במו עיני גם בארץ למשל בבקדור
הנושא כאב מאוד לכמה גולשים שלא כבדו את המקומים וחבל שכך.
יש מקום לכולם כולם יכולים להנות
פשוט קצת כבוד ופרגון פחות אגו והכול מסתדר.
יש חברה צעירים שלא נותנים כבוד ואיתם צריך לבוא חשבון במים ולא באלימות אלא בהסברה כל התחרותיות הזו במים ממש מיותרת היא לא תורמת לאף אחד וסתם
משרה אווירה שלילית במים
יכול להיות שארתור טעה בשיקול דעתו
והיה אמפולסיבי ואני יודע שזו לא הפעם הראשונה ולא השנייה
אבל בואו נודה לפעמים השד יוצא מכולנו אני בטוח שארתור הפנים את המסר והוא ישנה את התנהגותו במים
ואני לא נמנה על חבריו בואו לא נשכח את הדברים הטובים שהוא עשה לטובת
הענף למרות שחלקתי על הדרך(אני בטוח שהוא יודע על מה מדובר)
צריך לתת לכול אחד הזדמנות
אז חברה בואו נרגע ונכנס לפרופורציות הרי הבנאדם התנצל
הכי חשוב שיהיו גלים.

אנונימי אמר/ה...

כמה name dropin צריך לתת בתגובה בישביל להעביר את המסר
kelly this & kelly that
חחחחחחח

ולעינינינו
ארתור תנשום עמוק פעם הבאה ( למרות הקושי )
וכל השאר
קצת הגזמתם לא ?!?!?
ירד לו גל רבו קצת נגמר
קרה קורה ויקרה שוב
יש כאלה שעושים ויש כאלה שעושים רעש

אנונימי אמר/ה...

רק שי שלום יכול לדחוף איכשהו את קלי סלייטר לנושא שבכלל עוסק במשהו אחר... יאללה שי הבנו שאתה חי בסרט שאתה החבר הכי טוב שלו.. חאלס, בשבילך, אתה סתם עושה מעצמך צחוק!

אנונימי אמר/ה...

אנונימי תגיד מה אתה מזיין תמוח
זה ממש לא הנושא!
הבעיה היא ארתור ולא אף אחד אחר!
הוא הזה שרב עם כולם ומבריז לגלים
כנראה מי שחי בסרט זה אתה .

אנונימי אמר/ה...

יאללה מתחיל לשעמם כבר הנושא.

אנונימי אמר/ה...

ארתור, לתת גלשנים לעזתים ולהביא לפה גולשים בינ"ל זה יפה מאוד וראוי להערכה. אבל במקרים האלה אתה מיחצן בעיקר את עצמך, בדיוק כמו פה בפוסט.
זה בטח לא נותן לך זכויות יתר במים.
את המקרה הנדון ראיתי טוב טוב, ואתה ניסית לחתור מסביב לבן אדם, שאז אמר לך "תשכח מזה", כיוון שזה היה גל שלו, אז אל תעוות את המציאות. אח"כ עוד הפלת אותו מהגל בנוסף לכל.
חבר'ה אין מה לעשות, יש פה בלאגן במים, אנחנו לא אוסטרליה ואנשים באים "רעבים לים".
אבל הסצינה בהרצליה רגועה, כולם מכירים את כולם ומכבדים. גם אם שרפו מישהו, מחליקים את זה ומסתדרים.
הבעיה בעיקר בדרומי ולפעמים בזבולון, שבאים חבר'ה מבחוץ (שזה בסדר גמור, גם אנחנו מתארחים בקזינו / ארובות וכו'), ומפירים את האיזון. מתנהגים ב"חזירות" יתר על
הגלים ואז...
יצא לי לראות את ארתור בדרומי, סשן אחד לפני, מתווכח כמעט לידי מכות עם גולש אחר. וזה אומר דרשני לגבי הבן-אדם.
טוב ניפחתי במוח...
רק התפלאתי לקרוא על ההצטדקות של ארתור.

אנונימי אמר/ה...

ליאור שלום
שכתבו שארתור מבזה את אדרלנין
כנראה צדקו
היום תמונת השבוע ארתור בצינור
מאותו יום שישי מפורסם
צר לי אך אתה נותן במה לביזיונות.

אנונימי אמר/ה...

לאדון אנונימי שלום,
אני מודע לזה שלא כולם אוהבים את ארתור, לא כולם אוהבים אותי ואני משער שלא כולם אוהבים אותך.

ארתור הוא חבר מערכת ותיק של אדרנלין הוא עזר בהרבה דברים ועשה דברים יפים לטובת הספורט. הוא גם נהנה מהם זה נכון, אז מה?

אם אני אבדוק כל אדם מה הוא עשה בחייו וכמה הוא צדיק ורק אז אשים תמונה שלו אני בבעיה. יש הרבה גולשים בהרבה מגזינים שעיצבנו אנשים ועשו דברים יותר גרועים מלגנוב גל שהיה או לא היה ועדיין מופיעים במגזינים כי הם גולשים טובים.

עכשיו ארתור גולש טוב, התמונה טובה וכולנו יכולים להינות ממנה, אני מקווה שגם אתה אדון אנונימי תשלח תמונה טובה שלך שאני יוכל לשים באתר. תאמין לי שאני לא אבדוק אם גנבת את הגל או לא, אני גם לא אשאל את המורה שלך אם הכנת שעורי בית ואני לא אשאל את החברה שלך אם קנית לה מתנה ליום הולדת.

עכשיו הנושא הזה מוצה לחלוטין, לארתור יש את החומר שלו למחשבה כמו לכולנו. כתבתי כבר פוסט חדש ומעניין על איך משבר הנדל"ן מאפשר לסקייטרים לנסוע ביותר פולים, נראה לי יותר מעניין מלהמשיך לרדת על ארתור, אתה לא חושב?

ושוב אני מקווה לראות תמונה שלך יורד גלי ענק ונהנה, אני לא אומר את זה בציניות.

קח את זה בקלות ותהיה בריא

ליאור

אנונימי אמר/ה...

לכל הגאונים, אני רוצה להגיד לכם כל הכבוד, פתרתם את התעלומה, אני עושה את מה שאני עושה כדי לייחצן את עצמי, אני עובד עם גולשים ערבים ביפו ובעזה כבר כמה שנים כדי לקדם את עצמי, ארחתי עשרות גולשים וסקייטרים מחול, כדי לפרסם את עצמי, התנדבתי בעשרות תחרויות כדי לפרסם את עצמי.
מי נתן לי את המנדט לפתח את סצנת הגלישה בארץ? אף אחד, אבל אני נמנה עם אנשים מאוד ספורים שיזמו כשאף אחד לא חשב על זה בכלל ורק צעק למה הארגון לא עובד, למה אין תחרויות, יזמתי סבב גלישה לבנות כשהבנות אפילו לא הבינו שהן יכולות להתחרות, היום הן טסות לחול, מקבלות חסויות ויש כבר עשרות של גולשות בכל הארץ.
ברור שעשיתי זאת זאת כדי לפרסם את עצמי, לא כדי לגרום לענף הארץ להתפתח ולהגיע לרמה שמגרדת עשר רמות מתחת לאירופה שלא לדבר על ארהב או אוסטרליה,
באמת כל הכבוד, פתרתם את התעלומה.
על תשכחו שעד לפני כמה שנים לא הייתה מדייה בכלל, ורוב התגובות שאנחנו רואים מכם זה רק ירידות, כמעט אף פעם לא מפרגנים.

אתם רואים מה קרה בשנים האחרונות עם הארגון, מעטים יזמו שינויים, השאר רק האשימו, במקום להטיח ירידות כל הזמן, תתחילו ליזום ולא לכתוב בפורומים.
שיהיה לכולם שבוע רגוע.

אנונימי אמר/ה...

לכול הקוקס שלום ,

הדברים מאוד פשוטים וחבל לטחון מילים (אפילו באינטרנט) , ארתור גולש הרבה יותר טוב מכולכם , נכסנס לפיק מהר יותר ותופס את הגלים הכי טובים . ככה זה כשאתה יותר טוב .. ולא רק בים גם ביבשה . תשפרו את הגלישה שלכם והכושר הגופני במקום לזיין את השכל . בפיק יש מקום רק לטובים !!!

את התרומה של ארתור לגלישה בארץ אפשר לראות בקטיינות של הילדים בקיץ , הבנות שהתחילו לגלוש ... ולא רק .

אנונימי אמר/ה...

אנונימי צודק בדבר אחד שלא חשבנו עליולמה אף אחד מהגולשים הטובים בכל הארץ ובכל חוף לא רבים?לא יורדים אחד לשני גלים?כי הם טובים נקודה ולא קוקס מתוסכלים או מעצבנים או בכיינים אז כולם רדו מליאור מארתור ותתעצבנו על עצמכם שאתם רפי שכל וגוף-אני בן 41+2ויש עוד כמוני שומרים על כושר בים ולא נדבקים לגולש מנוסה שיודע איפה הגלים.אז די שתקו או תנו שמות כמוני ו/או שי שלום שקלי כן חבר שלו והוא ניסה להגיד שאפילו אלוף העולם מודע לבעיה שארתור העלה ודי תפסיקו עם החרטא עם עזה והערבים-הם מקבלים בראש ולא משנה כמה גלשנים קיבלו בסהכ החמאס רוצים לגלוש בחופים שלנו אז תריבו איתם לא עם הטובים שבינינו

אנונימי אמר/ה...

שלום לעידו הכועס
אין לנו בעיה איתך ואו עם שי ההפך הוא הנכון אתם רצויים תמיד אתם גם גולשים ברמה מאוד גבוה ותענוג לגלוש איתכם אתם גם מכבדים גולשים אחרים וזה יפה
ארתור לא !!!
הוא לא מכבד אף אחד במים
ופה בעיה
שישאר בהילטון שיעשה שם רעש .

אנונימי אמר/ה...

מה קורה איתכם חבר'ה ? מספיק עם השטויות כולו גל עשיתם מלחמת עולם,ארתור זה ארתור וקרה מה שקרה,לפי התגובות נראה שחמים עליו בהרצליה כנראה מישהו הרגיש מקופח בביקור האחרון בהילטון והחליט להוציא את זה על ארתור.
לגבי כל שאר מפעליו של ארתור,כל כך אופייני לישראלים לא לפרגן אחד לשני מספיק כבר הבן אדם משקיע המון ויאמר לזכותו שהרבה לא עושים את זה ולכן כולכם יודעים בדיוק כל דבר שהוא עשה אם היו עוד רבים כמוהו אז היה למה להשוות כרגע זה מה יש וכולכם מוזמנים לשנות את המצב,
שלכם קלי

אנונימי אמר/ה...

חברה אני מת על זה תמשיכו תמשיכו ,וארתור יגובניק נותן גלשנים למחבלים.

אנונימי אמר/ה...

ארתור, הבעיה, לדעתי , היא שאתה כל הזמן עולה לפיק, ותופס את כל הגלים הטובים, כמובן,לפי "החוק" זה מגיע לך, אבל, אנחנו ,הזקנים,הצעירים,הנשים,
מחכים קצת יותר למטה,ורואים אותך על כל גל, אז נכון,
אתה גולש מעולה. אבל, תלמד גם לתת.
אני יודע שמידי פעם אתה נותן גלים, אבל יחסית לכמות הגולשים (וכמות המכות שאתה הולך) זה כנראה לא מספיק.

וסחטיין על הפעילות שלך בגולשים למען השלום.
הרבה כבוד, גם בימים כאלו. או במיוחד בימים כאלו כשכולם שונאים את כולם.

א.ח.