יום שבת, 13 בדצמבר 2008

אנדי פורש מהסבב

בכל ענף ספורט יש את הזוג שמייצג את היריבות הספורטיבית באותו ענף. זה היה מג'יק ובירד בכדורסל, זה היה סמפראס ואגסי בטניס ויש עוד הרבה דוגמאות. אנדי איירונס הוא גולש שאוהבים לשנוא- הוא תחרותי מידי, יהיר מידי, מושלם מידי ומעצבן מידי. סלייטר הוא גולש שאוהבים לאהוב הוא אנושי, הוא פרש וחזר, הוא תמיד מפרגן ותחרותי במידה שאינה הופכת אותו לשלילי.

תכלס זה הכל שטויות, איירונס וסלייטר הם גולשים ענקיים שאוהבים להתחרות, אוהבים את החשיפה ומה לעשות גם אוהבים גם את הכסף והתהילה שבספורט אחרת הם היו נודדים עם תיק גב ושק שינה, תופסים טרמפים וישנים בחוף. גם לאיירונס יש מפעלים פילנטורפים כמו לסלייטר וגם הוא מנסה לתרום לענף בכל מה שהוא יכול. כל ביקורת שהוא חוטף יכלה להיות על סלייטר באותה מידה.

בשנים שסלייטר פרש איירונס פרח, הוא לקח 3 תארי עולם והפך להיות אייקון בזכות עצמו. מאז שסלייטר חזר עם או בלי קשר איירונס נמוג, הוא עדיין גולש נדיר ומראה ניצוצות של גאונות פה ושם אבל אין מה לעשות הוא נכבה כי הפוקוס נמצא על מישהו אחר. עכשיו הוא צריך למצוא את דרכו חזרה וזו הסיבה כנראה שהוא פורש מהסבב (למרות שהשמועות בנושא רבות).

אולי איירונס לא יכול לחיות עם העובדה שסלייטר הוא הגולש הגדול עליי אדמות כיום, אולי הוא כמו סקוטי פיפן תחת ג'ורדן לא יכול שלא לתהות אם גורלו היה שונה ואולי הוא היה ציך להיות סלייטר, אבל בעולם של ספורט כמו גלישה שנותן כל כך הרבה מרחב תימרון לגולש המקצועי ונותן לו הזדמנויות לזרוח גם מעבר לתוצאה כזו או אחרת איירונס יכול פשוט להמציא את עצמו מחדש, בגלישה תחרויות זה באמת לא הכל, למרות שזה מתחיל להיות ככה....

יהיה מעניין לעקוב אחרי איירונס בפרישה שלו, יותר מאשר כאשר היה בסבב.

אין תגובות: