יום שלישי, 2 בדצמבר 2008

רשקו עצבני

כאשר פתחתי את הבלוג ידידי הטוב ארתור רשקובן אמר לי שהוא רוצה להתארח מידי פעם ולהגיד את אשר על ליבו העצבני. אני כמובן בעד. ולכן הנה כמה דברים שיש לארתור להגיד על הדור החדש של הגולשים. לך על זה רשקו.

"כשאני גדלתי בחוף הילטון, הייתי צריך לחשוב טוב מתי לפנות בשאלה לאחד מהבוגרים, זו בשבילי המשמעות של כבוד. היום לעומת זאת הסיפור אחר, אני כבר מגרד את ה30 ופשוט נמאס לי מהגישה של הדור הצעיר, פשוט חוסר כבוד משווע.

לפני כמה ימים גלשתי עם אחד הגולשים המובילים בדור הצעיר (לא אגיד את שמו כדי למנוע ממנו את הבושה). חתרתי צמוד אליו והוא צעק לי "שתוק", לחוסר מזלי יש לי מזג של מיקרוגל ונדלקתי בשנייה, למרבה מזלו, הסיפור נגמר רק בצעקות.

זה מזכיר לי שאותו בחור קילל אותי גם כשהיה בן 14, היום הוא כבר בן 17 והוא מאוד קרוב לגיל שאפשר להתחיל, אבל כלום לא השתנה, בגלל שהוא כזה גולש מהולל, התנפח לו החזה כאילו ניצח את סלייטר בפייפ ליין, ילד תרגיע תאגו, עוד לא הלכת לצבא אפילו ולא גלשת במקום אחד שיעשה אותך גולש גבר.

זו רק דוגמא למה שקורה כל יום במים, אין כבוד לבנות, אין כבוד לגולשים בוגרים יותר (כאלה שיש להם מושג בגלישה). הבחור הזה אמור להוות דוגמא בתור אחד שבולט אבל הוא מתבטא בדיוק בצורה הפוכה, הוא לא יגיע רחוק עם התנהגות כזו.

ילדים, תשנו את ההתנהגות או שנצטרך לחזור לשיטות של שנות השמונים."

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

WORD!!!!

אורי זומר אמר/ה...

ארתור, לצערי מה שתיארת זו דוגמא מתמשכת של גן חיות שהולך במים כבר תקופה ארוכה, גולשים מתחילים מפריעים ולא מבינים איפה צריך לגולש, גולשים צעירים חושבים שהחוף שלהם ואין טיפת כבוד. מהסיבות האלו ובנוסף שגנבו לי את הגלשן פעמיים! דיי ירד לי מגלישת גלים ואני גולש ממש מעט אבל כמובן את הים אני לא יכול לעזוב וכרגע כולי בתוך גלישת רוח. הבעיה נוצרה מריבוי של גולשים חדשים שעל זה אני מברך אבל חשוב שיבינו שיש חוקים במים ומי שגלש בחו"ל ידע שברגע שירדת גל למישהו הלא נכון יש סיכוי שלא תגלוש שם יותר או גרוע תקבל מכות. צריך לעשות סדר במים...

אנונימי אמר/ה...

כפות לפנים
זו התשובה !!!
דרך אגב יש גם גולשים בוגרים
שמתנהגים כך ממש בושה
התופעה גם לא פוסחת על ספוטים
שישראלים נמצאים בהם בחו'ל
מעניין לראות את הגברים
בים גבוה ולא בתחרות על חצי מטר
מסריח
לאחר מכן אתה יוצא מהמים ומגלה שגם
פרצו לך את האוטו.

אנונימי אמר/ה...

באשדוד זה לא קורה שנים,כל אחד יודע את מקומו. גלשתי לפני כמה חודשים בהילטון ב" והיה מזעזע .צעקות קללות ומכות. גלישה זה ספורט טהור ואף גל על גולש לא צריך להרוס את זה.שמרו על סובלנות ,גל הוא בסך הכל גל ולא שווה לריב . די לאלימות, תהנו מהגלישה ,כבדו את הזולת והחיים שלכם יהיו יפים יותר. אתם מוזמנים להגיע לחופי אשדוד.ירון קליין

אנונימי אמר/ה...

ארתור שלום,קודם כל אני מבקש לברך אותך על היוזמה להעלות את הנושא לדיון ולסיקור מכיוון שאנו הגולשים הותיקים מתביישים לשוחח על כך ולכן תבורך.
עם זאת עליך ככותב ראשי באתר אדרנלין,לחשוף ולתקן עוולות,לחשוף את שמם של הגולשים ולשים אותם לביקורת בכדי שיוכלו לתקן דרכם או להוקיעם מן החברה מכיוון שיש לך מעמד ומחויבות ויכולת לעשות כך.
האם יעלה על הדעת שכתב ידיעות או מעריב או כל עיתון שמחבד את עצמו יחשף לשערוריה או התנהגות לא ראויה ויכתוב על זה ללא ציון שמות?
האם זוהי תקשורת ראויה??כיצד ניתן יהיה לתקן אם לא תחשוף??
האם רפי גינת לא חושף את שמם של הפוגעים?מה עוד שאתה היית עד ונפגעת מן המעשים???אחרת מה תפקידו של עורך או כתב?או מהי התועלת להעלות נושא זה ולהשאיר אותו ללא פיתרון???

אנונימי אמר/ה...

מכיוון שזו לא כתבה ולא סיקור או משהו בסגנון ארתור לא חייב לספר מי זה, מה גם שגם רפי גינת לא חושף כל דבר שהוא יודע או מדבר עליו, תאמין לי אני יודע. אם ארתור בחר שלא לדבר על אדם ספציפי זה על מנת לשמור על כבודו המועט, אני לא חושב שלעשות רשימות של אנשים שהם לא בסדר פותר משהו, אנחנו לא משטרה ולרשימות האלה אין שום משמעות. אבל מה שטוב זה שארתור דיבר בקול על משהו שאחרים רק חושבים והעלה את המודעות ועכשיו יהיה להם את האומץ והרצון לתפוס איזה אפס קטן כזה ולנער אותו כמו שצריך. את החינוך צריך לעשות במים ולא על ידי כתבות כאלו או אחרות...

אנונימי אמר/ה...

ארתור יא גבר. מה שהילדים עושים הם למדו ממך...

אנונימי אמר/ה...

ארתור כנראה שכח איך הוא
מתנהג במים וכמה פעמים הוא הרים ידים במים
הגמל לא רואה את הדבשת וחבל.

אנונימי אמר/ה...

רק שכחת לציין שזה בגיע לאלימות
ורבתם מכות בתוך המים
מה שלא מוסיף לכבודכם.