יום שישי, 31 באוקטובר 2008

חברות גלישה וסקייטבורד ישראליות

אני לא יודע מה איתכם, אבל נראה לי שיש פריחה גדולה של חברות סקייטבורד וגלישה ישראליות. חלק עושות רק ביגוד חלק עושות גם ציוד, אבל נראה שיש עשייה שזה תמיד דבר טוב. לא נראה לי שאף אחת מהחברות מנסה או יכולה לאיים על השחקנים הגדולים בשוק, אבל אני די בטוח שכל מי שבעניין של הסצנה המקומית יתלהב לקנות חולצה או שתיים או קרש או שניים.

לפני כמה ימים ביקרתי במקום החדש של אופנת זרקא (תרצה 17 יפו) ונפגשתי עם הבעלים כנען קירשנבאום, כנען הוא לא ילד אבל הוא מדבר על המותג שלו בהתלהבות וכנות אמיתית שאתה לא יכול שלא להתחבר אליה. הוא גם לא תמים הוא יודע שיש לו הרבה עבודה, אבל נראה שהוא בעניין. יהיה מעניין לראות איך הוא והצוות היצירתי שלו מנווט את הספינה שלא מזמן יצאה לים, אני מאחל לכולם שם הצלחה.

ידידי הטוב גדי נאור החליט להרים את המותג ZION שוב, כאן המקום לגילוי נאות כי שי גיטרמן ואנוכי התחלנו את הרעיון אבל אנחנו משאירים את המושכות בידיו של גדי נאור. בכל מקרה ZION הוא מותג סקייטבורד וחוץ מחולצות יהיו גם קרשים, גלגלים, גריפים ועוד... גם גדי יודע שלא יהיה לו קל, אבל הוא מוכן לעבודה הקשה. לדעתי יש מקום למותג סקייטבורד מקומי כמו שיש בהרבה מקומות בעולם, קצת גאווה לסצנה החבוטה לא תזיק. אני יודע שאם המותג יתפוס גדי יהיה הראשון לתת חזרה למחליקים ולסצנה.

ידידנו משכבר הימים גלעד קוברובסקי כבר מריץ זמן מה את המותג JIN-G (אני מקווה שאני רושם את זה נכון). עכשיו הוא פתח חנות באבן גבירול 165. גלעד יחסית לאחרים שהזכרתי כבר "שועל ותיק". אני לא ממש בקשר איתו אבל אני מקווה שהוא עולה ומצליח.

האמת שזה יהיה מעניין לראות אם בעידן המותגים הגדולים והגלובליציה המותגים המקומיים יצליחו לצלוח ולהצליח (אחרי הכל רוב מותגי הגלישה העולמיים התחילו מכמה חבר'ה שהדפיסו חולצות בבית). אני מקווה שהם יקבלו תמיכה מקומית ושהם לא ישכחו לתת חזרה גם.

אין תגובות: