יום חמישי, 30 באוקטובר 2008

תחרויות סקייטבורד=היסטוריה

אולי לא שמתם לב, אבל לא הייתה תחרות סקייטבורד בישראל כבר כמעט שנה. אנחנו אירגנו תחרות מיני ב 19.1.2008. מאז דממה. מאז שידידי היקר שי גיטרמן ואנוכי החלטנו להספיק לארגן תחרויות נראה שאין כלום באופק. הסיבה שהפסקנו לארגון תחרויות כללה הרבה מרכיבים:

הראשון עלויות ביטוח מטורפות

השני מיעוט נותני חסות- לי באמת נמאס לשבת מול אנשי עסקים ולהסביר להם כמה אירועים ותחרויות חשובות לענף, הפעם שבאמת נשברתי זה שניסיתי לארגן תחרות גלישה לנוער והאידיוט (שמייבא ביגוד גלישה) מולי אמר לי "מה זה, זה מלא כסף, אני יעשה תצוגת אופנה בחוף", אחרי זה הוא אמר לי שהוא מת על כדורגל ושגלישה לא מעניינת אותו, כן רבותיי זה המצב.

הדבר השלישי היה שזה עבודה קשה מאד בשביל שאחרי זה יבוא אלייך ויבכו לך "למה אני רק מקום שני? ולמה הוא מקום ראשון?" ואני מדבר על אנשים שעברו את גיל 25 מזמן.

נראה שבמקרה הזה הפראיירים לא מתחלפים. בעוד שי ואני לא הרווחנו על נמאמץ הרב שהושקע, כל אלו שאמרו שיעשו יותר טוב כנראה ישבו בבית עם האקסלים והבינו שהם לא יעשו כסף ולכן הם לא נכנסו לזה. לבכות הם יודעים וזה הדבר היחיד שהם יודעים לעשות.

אין תגובות: