יום שבת, 2 בינואר 2010

לכלוכים בענף האקסטרים? לא יכול להיות

לפני כמה ימים קיבלתי טלפון מידיד ותיק וספורטאי מעולה שהיה אמור לקבל חסות ממותג לבוש והנעלה מסוים. אותו ספורטאי טען שהוא היה בדרך לסגירת תנאים מול אותה חברה אולם ברגע אחד היא הפסיקה את המשא ומתן, העילה: נותן החסות הקודם או נציגיו אמרו אי אלו דברים שליליים עליו.

יש כמה צורות להסתכל על מקרה שכזה:
1. אין לי מושג מה הסיבה שבגינה נותן חסות אומר דבר מה שלילי על ספורטאי שהיה אצלו אלא אם כן זה היה על משהו מאד מאד בעייתי שהוא עשה. יש ספורטאים שלא יודעים להתנהג, אבל דווקא אותו ספורטאי לא קשור לזן הזה (לפחות לדעתי מהיכרות שלי איתו). אני בדעה שצריכים תמיד להגיד את האמת אבל צריך להיזהר מהכללות מיותרות, הגזמות וחוסר ידיעה. חיים ומוות ביד הלשון וכל ספורטאי ישראלי משווע לנותני חסות, אם לא חייבים, אין טעם להגיד דברים רעים...

2. אם חברה רוצה לקחת חסות על ספורטאי שלפחות תתיתן לו את ההזדמנות להוכיח את עצמו ואולי הם יופתעו לטובה, האם רק על סמך מילה אחת פוסלים מישהו? אנשים משתנים ויש להם דינמיקה שונה מול נותני חסות. זה רק מראה מהאנשים שיושבים שם שווים.

2 תגובות:

roniza אמר/ה...

לנותני חסות אין הזדמנות שניה.
הנזק של חסות גרועה יכול להיות עשרות ומאות מונים גדול יותר מהעלות שלה.

Lior zelering- ליאור צלרינג אמר/ה...

היי
זה נכון מאד, אבל זה לא מקרה, עובדה שאותו ספורטאי היה שנים אצל נותני חסות אחרים. העניין הוא לדעת לשחרר גם כשזה לא מסתדר ולתת הזדמנות גם אם מאד מוגבלת למישהו להוכיח את עצמו.