יום שבת, 31 במאי 2008

נבחרת ישראל לנוער בגלישת גלים

טובי הגולשים הצעירים של ישראל נסעו להתחרות נגד הגולשים הצעירים הטובים בעולם באליפות העולם לנוער
במסגרת סבב ה ISA. לא ממש ראיתי את התוצאות אבל הבנתי שזה לא הלך יותר מידי טוב.
האמת שזה לא נורא, אחרי שצברו את הניסיון ועם עוד כמה טיולי גלישה אני בטוח שהצעירים שלנו יתנו
תוצאות טובות. אחרי הכל הם התחרו נגד אריות הענף כגון אוסטרליה, ברזיל וארה"ב לא משימה קלה.

נראה שחבר'ה השאירו רושם טוב סה"כ. אבל היה שם משהו קצת מוזר. הם עשו ראיון עם הדר מרלי יושב ראשון
ארגוןגולשי הגלים בישראל שמוצג שם גם כמאמן של הארגון (אחרי זה כתוב שזה עדי גלוסקא בכלל), אבל זה לא מה שהמוזר.
מה שמוזר הוא שהדר מרלי טוען שלתחרויות בישראל מגיעים 1000 איש, שיש מוזיקה רועשת, אנשים שותים ונהנים ושמחלקים מתנות לבאי התחרות. אולי זכרוני מטעה אותי כי לא היו תחרויות גלישה בישראל כבר 8 חודשים, אבל אני לא ממש זוכר 1000 איש בחוף בזמן תחרות גלישה בישראל.
אני מציע שעל מנת לעשות רושם שיש סצנת גלישה בריאה בישראל אולי עדיף לקיים תחרויות של 100 איש מאשר לא לקיים תחרויות עם 1000 איש ולספר שיש כאלו.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אין לי מושג באיזה פלנטה הוא חי הכונה להדר מרלי

אנונימי אמר/ה...

הא ליאור מה קורה תותח? דע לך אני מבסוט על הבלוג, לפי דעתי צריך תמונה שלך כבר בפתיח וכמה מילים על מי אתה, ה"סופרנו של עולם האקסטרים בישראל" כמו שתמיד אני אומר.
תקשיבו לבחור, הוא קצת ממורמר אבל לא פראייר ורואה שום דבר מלבד אמת, טוב שיש מי שאכפת לו..
שיהיה קיץ עם הרבה ימים של 40 ס"מ ומי שיכול, שיברח למקום עם קצת יותר גלים. עידן קורצמן

shay אמר/ה...

לבלוג יש מקום באתר עצמו לדעתי
טוב שיש מי שמנגח את כל מה שקורה או לא קורה פה

אנונימי אמר/ה...

hola Idan

whats up man