יום חמישי, 22 במאי 2008

בועת האקסטרים כבר כאן

אני כבר מזמן יודע שיש בלאגן מאחורי הקלעים של ענף הגלישה בעולם. תעשיית הגלישה העולמית די איבדה כיוון.
מינוי המנהלים בחברות האלו כבר לא קשורים לענף, הם קשורים לביזנס והמטרה היא להרוויח כמה שיותר. הדירקטורים והמשקיעים הם אנשים שלא יודעים מה ההבדל בין NOSE ל TAIL.

אחרי שמתוג OP פעם מותג הגלישה הנחשק בעולם נמכר לוול מארט רשת הסופרים הענקית שהואשמה לא פעם בניצול מחפיר של עובדיה, גיליתי כי רשת KMART, רשת הריטייל האמריקאית המתחרה המציאה מותג גלישה חדש בשם Boarding. המותג החדש ימכר במחירי הפרייס פוינט הידועים של רשת הענק הזו. ההפצה תתחיל ב- 100 חנויות ולאט לאט תתפתח לעוד 1400 חנויות הרשת. הלוגו שלהם נראה כמו שילוב של הלוגו של קוויקסילבר יחד עם ריפ קארל ובילאבונג- האם תהיה תביעת הסימן מסחרי בדרך? נראה לי שלא.

בינתיים נראה כי יש חגיגה וכל העולם מצטרף אליה. התרומה של רשת כמו KMART, (שכל מה שהיא רואה זה את השורה האחרונה במאזן) לספורט תהיה רק שלילית. אבל זה לא ממש מעניין אותם, הגלישה היא הטרנד החדש בעולם האופנה וכולם קופצים על העגלה.
ביגוד גלישה? בקרוב בסופרים ליד הבית שלכם... בדרך אל תשכחו לקנות גם חלב.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ללללללללל