יום שישי, 19 בפברואר 2010

הפרסומות של רד בול - בזבוז של זמן וכסף

זה ידוע שרד בול ישראל במאבק קשה מול שאר משקאות האנרגיה BLUE ו XL. השנה הם החליטו ללכת על פרסומות של ספורט אקסטרים במקום הפרסומות המאוירות שלהם, עד כאן הכל טוב ויפה.
אבל יש דבר אחר שלא הרבה יודעים והוא שרד בול בישראל היא מממנת של כמה ספורטאים מובילים שהם: בועז אקינו בסקייטבורד, מתן ניר בטרקטורונים וארנון דגן גולש הרוח הבינלאומי. כאשר אני מדבר על מימון אני מדבר על עזרה גדולה ויפה שמעט חברות ישראליות (אם בכלל) נותנות.
עכשיו השאלה היא, אם החלטתם לחזור לספורט אקסטרים ואם החלטתם ללכת על פרסומות אקסטרים לא היה כדאי להשתמש בספורטאים שאתם תומכים בהם כל כך הרבה שנים? לא היה כדאי לתת להם את החשיפה, לא היה כדאי לתת להם להחזיר חזרה לחברה שמימנה אותם, לא היה כדאי להעלות את הספורט אקסטרים הישראלי למודעות ולהרוויח מכך?
כנראה שלא...

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ההיתנהלות של redbull ישראל
לדורותיה בארץ היתה תמיד שערורייתית

guy katz אמר/ה...

יפה

BLOG NEWS אמר/ה...

BLOG NEWS

לוטו אמר/ה...

ובכלזאת כולם מדברים עלזה