יום שלישי, 2 ביוני 2009

האקס-פארק בחיפה נסגר

היום קיבלתי ידיעה לא ממש משמחת אבל לא ממש הופתעתי. הסקייטפארק בחיפה סוגר את שעריו עקב סכסוך בין המפעיל עידו ורסאנו לבעלים של הפארק דוד בארי. אני ניסתי לפשר בין הצדדים אבל נראה שהיה פער גדול מידי והעניין כולו נפל. דווקא הסקייטפארק היה שוקק חיים עם הרבה סקייטרים צעירים ולמעשה זה היה הספוט היחיד שהיה להם בחיפה. כל עניין הפארקים הציבוריים חוסל בישראל ובעולם זו כבר עובדה.

חיפה היא לא עיר עם יותר מידי ספוטים ונראה שכמות המחליקים בעיר תרד דרמטית אחרי סגירת הפארק. לא נראה לי שיהיה מישהו שירים את הכפפה וייקח את הפארק במיוחד עקב עלויות הביטוח הגבוהות ועבודה שאנשים בסופו של יום כן תובעים את המפעילים במיוחד ההורים רודפי הבצע של הילדים.

עכשיו הכל בידיים של המחליקים בניסיון לשכנע את העירייה לבנות סופסוף פארק ציבורי איכותי חינם. אני מאמין שלחץ מתון יגרום לזה לקרות כי סה"כ יש השקעות במתקנים בעיר. אני מקווה שלסקייטרים הצעירים יהיה ספוט טוב כי בזמן שהפארק היה קיים כמות ואיכות המחליקים בחיפה עלתה פלאים ויצא דור של סקייטרים מוכשרים מאד.

2 תגובות:

Guy NIls אמר/ה...

פועל לגישור מול העירייה והקמת מתקן ציבורי.

נילס,

גיא זלמנוביץ אמר/ה...

שלום רב,

כמייסד ויו"ר ארגון הסקייטבורד.

ברצוני לומר ליאור שמחדל זה אכן לא היה מתקיים, אך כעת ברצוני לומר אחרת.

פועל לגישור מו העירייה וגורמים עיסקיים למינוף פוליטי למען שיבנו ויקימו לקהילת המחליקים של חיפה מתקן ציבור ובתקווה כגון גלית.

חשיבות הקמת מתקינים ציבוריים הינה ותשאר אחד היעדיים החשובים ביותר בחזון הארגון.

אפעל ויעדכן את כל הקהילה והן אותך אישיית וקידום ויצירת מקום ולילדי והנוער ושיהיה להם מקום להחליק.

בכבוד רב,
גיא נילס