יום שבת, 9 במאי 2009

אירגון הגלישה יוצא לדרך חדשה

אחרי כל הדרמה מעידן מרלי נראה כי האירגון מתחיל לעבוד כמו שצריך בראשותם של יושב הראש יוסי זמיר והמנכ"לית הנבחרת מאיה דאובר. יצא לי לדבר לא מעט עם שניהם ונראה כי הם יודעים שיש להם הרבה עבודה בלשקם את האירגון. לא התפלאתי לשמוע שקשה להם עם חלק מהחברות המקומיות אבל זה ככה בישראל כל מה שאמור להיות קל והגיוני הוא לא. האמת שגם בעולם כבר לא יודעים מי נגד מי.

לפי רשימת הפעילויות שיוסי שלח לי נראה כי הולך להיות הרבה פעילויות מעניינות שאינן רק תחרויות. אלא גם סמינרים וכל מיני ימי עיון מעניינים. אין ספק שרוח חדשה מנשבת השאלה היא תמיד עד כמה היא תחזיק מעמד וכמה רוח גבית היא תקבל מהתעשייה המקומית והגולשים בכל הגילאים.

הרבה דובר על כך שאולי איזו חברה גדולה מחוץ לענף תהיה נותן החסות הראשית, אלו לא רעיונות רעים אולם הם לא תמיד ישימים עמוד השדרה של אירגון הגלישה הישראלי וגם של ה ASP יהיה תמיד עסקי הגרעין הקשה של הענף. ככה שגם כאשר FOSTERS חתכו מה ASP נשאר סבב פעיל ומרשים כמו בכל שנה.

העסקים שתורמים לאירגון ולפעילות הקור של הענף צריכים להינות ולקבל את מירב התמיכה מהגולשים בחזרה.

התחרות הראשונה תתקיים החוף הילטון האגדי. יש כבר הרשמה מלאה בכל הקטגוריות. הענף היה זקוק לאירוע כזה כמו אוויר לנשימה ואני מקווה שהוא יהיה נקודת מפנה בענף ויוביל אותו לדרך חדשה.בכל מקרה שיהיה בהצלחה!

אין תגובות: