יום רביעי, 7 בינואר 2009

תעשה מגזין לכוסיות לא הרד-קור

אתמול נפגשתי עם מפרסם שלנו שהוא בן אדם שאני מאד מעריך אותו ודעותיו. הוא התלונן שהמגזין יותר מידי הרד-קור ומי שלא מהענף לא מתעניין בו ולא קורא אותו. הוא רוצה אותו יותר גדול, צבעוני עם יותר כתבות על שופינג. אבל משהו קצת בלבל אותי, הרי את מגזין אדרנלין הקמנו בשביל הקור, בשביל הענף ולמרות הפיתוי לא סטינו שמאלה או ימינה. כמה פעמים אמרו לי להכניס ספורט מוטורי וכל מיני שטויות ולא הסכמתי, אולי כלכלית עשיתי טעות כי יש לחברות הרכב כסף לפרסום אבל מבחינת משהו שאמור לייצג את הקור של האקסטרים הישראלי, איך הייתי מסביר כתבות על מתלים של ג'יפים ומסלולי נסיעה לטיולים בשבתות. לאורך השנים למדתי שכדאי להישאר במה שאתה טוב בו, כדאי להיות נאמן לקור וכדאי לא להקשיב למה שכל אחד אומר לך.

זה מזכיר לי סיפור שכתב דן בן אמוץ נדמה לי - פעם דייג שט עם כמה מחבריו לשייט לילי. תוך כדי השייט הם העלו רעיון שהוא יזרוק את הפנס שלו. הוא לא הסכים. אחרי שעתיים שהם מציקים לו וצוחקים עליו שהוא פחדן הוא הסכים בסוף וזרק את הפנס ואז הם אמרו לו "תראה אותך, אין לך אופי". ככה זה, אתה לא משנה אומרים שאתה פחדן, אתה משנה אומרים שאין לך אופי, בסוף אתה תמיד מפסיד.

אני לא אומר שהמגזין מושלם- הוא רחוק מזה, אני לא אומר שאין מה לשפר- יש הרבה. אבל בסופו של יום הוא קיים 6 שנים בגלל שאנחנו מכירים ומוקרים את הקור של התעשייה ואת הקור של הגולשים והמחליקים בלעדיהם אין כלום ואת זה כולם צריכים לזכור, צריכים לזכור גם שאנחנו בישראל וכל מאמץ לעשות כאן מדיה עולה בדם יזע ודמעות- אני לא אומר את זה כתירוץ אבל גם אנחנו היינו רוצים לעשות דברים גרנדיוזיים וטובים יותר ובשל שיקולי עלות-תועלת אנחנו לא עושים.

ובלי קשר בקרוב יהיו כמה שינויים מעניינים במגזין ודווקא לא לכיוון של הכוסיות...

ובלי קשר שני אני ממליץ למי שמנוי בהוט להיכנס לערוץ האקסטרים החד שלנו ב VOD יש שם כל מיני סרטים טובים שעשינו בארץ ושקיבלנו מחו"ל.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

המערכת ראויה להערכה על ההתמדה והיכולת לתפקד בתנאים לא קלים.בכל מקרה האתר והעיתון מעודכנים ,מעניינים ומשקפים את הענף כולו.לדעתי ניתן להוסיף את אופני השטח שמתקרבים מבחינת התחושה לספורט הימי(בעיקר לאחר שהמון זמן אין גלים).

אנונימי אמר/ה...

היי,
תודה על המילים הטובות, בעבר כתבנו על אופני הרים ו BMX לצערי מאז שגיל שייר עזב לא מצאתי כתב שמעורה בדברים ויכול לקדם מהלך כזה...

אנונימי אמר/ה...

המפרסם שדיבר עם ליאור על מגזין לכוסיות שוכח שהחברה ההרדקור בני 30-40 כמוני עובדים ומרויחים כסף לקנות את המוצרים שנערים וילדים מקבלים בחינם ממנוולא רק זה גם התחרויות המיוחדות שאליהם מוזמנים הילדים האלה מקופח מקומם של המבוגרים בעלי הניסיון בצינורות ובגלים רצחניים כמו התחרות בסוקולוב של בילבונג שבה חסרים ברשימת ההצבעה גולשים רצינים שמצטיינים בצינורות בכל חוף בעולם..
בכל העולם מוזמנים המבוגרים לתחרויות האלה בהוואי במקסיקו ובצילה
רק פה מוזמנים ילדים עם חלב על השפתיים,של הספונסרים.

אנונימי אמר/ה...

ליאור ושי,
תמשיכו את העבודה הטובה ואל תיכנעו לכוסיות!!! אדרנלין הוא דוגמא למופת: יושר עיתונאי, יוזמה, עניין והרבה הרבה הארד קור. כמו שבאמת צריך להיות. אני גאה בכם!

אנונימי אמר/ה...

stay true the core

אנונימי אמר/ה...

stay true to the core