יום שלישי, 24 במרץ 2009

תביא לי סלבריטאי

ערוץ 5 השיק לא מזמן אזור אקסטרים בו עבדכם הנאמן כותב מידי פעם. שמחתי שהם החליטו להרים אזור של ספורט אקסטרים ככה יותר עיניים יהיו חשופות לענף-זה אף פעם לא רע וגם אני יכול לקדם את אדרנלין גם זה לא רע. היום נפגשתי עם אחד היח"צנים של הערוץ ועוד כמה אנשים על מנת לראות איך אפשר לקדם את האזור האקסטרים.

תשמעו, אני לא תמיד אוהב להגיד את זה אבל לא פגשתי מימי בנאדם חד מימדי, חסר מעוף וראש בקיר כמו היחצ"ן הזה. אני בטוח שהוא עושה עבודה טובה בללקק את הישבן של כל מיני סלבריטאים אבל מה זה קשור למה שהוא אמור לקדם באזור האקסטרים? במקום להגיע עם רעיונות מקוריים לקידום האזור הוא התחיל לדבר על מסיבות השקה עם סלבריטאים, הפקת מיני סידרה על גולשים רק שהם לא יגלשו כי קשה לצלם גלישה(אז הם רק ידברו) ועוד דברים הזויים, רק ככה אפשר למכור הוא אומר בעודו מחפש את הפאפארצ'י הבא שיצלם את אביב וואקנין אוכל ארוחת בוקר עם נינט טייב.

אין לי בעיה עם סלבריטאים ואין לי בעיה עם סדרות אינטרנט קצרות, אבל אם אתה מגיע עם רעיונות לפחות תגבש אותם ואל תשמע כמו איזה מתלהב אידיוט שעושה קוק בשירותים עם מתמודדת מהדוגמניות 3. מנסים לקדם את האזור בדרכים חכמות שלא יזנו את העניין מה אתה דוחף את השיטות הבאנליות כאילו זה השקת בושם אצל גיא פינס.

וכמובן היה שלב הגימיקים, תביא לי סרטונים מגניבים של אנשים שכריש אוכל אותם, נופלים על הראש וכו' - תודה רבה באמת, מנסים פה להרים ערוץ לקדם את הספורט בצורה רצינית והוא מחפש אנשים שאוכלים אותם כרישים, שיהיה לו מה למכור, שיהיה לו קל מול העיתונאים, יש לי רעיון בו נשלח להם סרטון של יח"צן מקבל סקייטים בראש מהקוואטר הגדולה בגלית, את זה כולם יאהבו.

יום שישי, 20 במרץ 2009

סטייסי חוזר לפאוול

סטיב קאבלרו הבלתי נלאה יש שיגידו שמעון פרס של עולם הסקייטבורד מפרסם בבלוג שלו שהאיש והאגדה סטייסי פרלטה חוזר לעבוד עם גורג' פאוול.

סטייסי פרלטה מלבד היותו אחד מחברי ה זי-בויז המקוריים היה בורג מרכזי בסקייטבורד של סוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 כאשר הריץ את שותפו גורג' פאוול את חברת הענק פאוול-פרלטה. סטייסי שהיה אחראי על הצד הקראיטיבי והשיווקי סלל את הדרך לכל החברות אחר כך בכל מה שקשור בסטנדרטים של מקוריות, חדשנות, תחרויות, קשר של אמנות וסקייטבורד וכמובן הסרטים שלו שהפכו לסרטי מופת בתחום.

באמצע שנות ה-90 סטייסי החליט להיכנס לעולם הסרטים והפך להיות לבמאי מוערך של סרטים דקומנטריים ביניהם הסרט על ה זי-בויז ובקרוב יוצא סרט שלו על כנופיות הבלוד אנד קריפס הידועות לשימצה מלוס אנג'לס.

לפי קבלרו סטייסי חוזר להעיר את פאוול שקרנה ירדה מאד ולאחרונה מראה סימני התאוששות על כל מיני פעילויות חדשות ומעניינות. נראה כי תקופת השפל דווקא יכולה להעיר את החברה האגדית ואין מישהו שיודע את עבודה יותר טוב מסטייסי פרלטה.

דהוון סונג בגרביים

אני לא יודע אם כולכם מכירים את דהוון סונג אבל מדובר ללא ספק על אחד מהסקייטרים המבריקים בהיסטוריה של הסקייטבורד. אני חושב שמבחינה טכנית הוא שני רק לרודני מולן, הוא נוסע מיני ראמפ מדהים ותכלס אני חושב שהוא באמת מישהו שהרמה שלו כבר חצתה את רף הלא ייאמן בכל מה שקורה סטריט.

הגאוניות שלו מביאה אותו לא פעם להמצאות איזוטריות כמו למשל לעשות תרגילים על מזרקות (כשיש בהם מים) לנסוע על כל מיני רמפות מאולתרות במחסנים ועוד...

הקטע החדש שלו הוא לנסוע על סקייט רק עם גרביים. הוא לא הראשון שעושה את זה. היו הרבה לפניו כולל ג'יימי תומאס שקפץ את הגאפ הענק באמברקדרו ה"גונז" בלי נעליים, (למעשה יחף לחלוטין) והיה את ביל וייס שהיה ידוע בכך שהוא היה עושה מקטוויסט בורט ערום לחלוטין (אבל עם נעליים). בכל מקרה דהוון הוא הראשון שעושה ליינים שלמים של תרגילים טכניים די פסיכיים ללא נעליים (את רוב התרגילים הרבה לא עושים עם נעליים, גרביים וערדליים בכל מקרה).

תסתכלו על לינק ותהנו
http://www.dvsshoes.com/skate/video/daewon_newshoesornoshoes.html

יום שבת, 7 במרץ 2009

יום שישי, 6 במרץ 2009

במסיבה של וון זיפר

כבר 5 שנים שוון זיפר עושים את מסיבת העל שלהם בפורים. שנה שעברה שוטף הכלים הניגרי של המועדון זרק אותי בעצמו ב-10 בלילה (האירוע מתחיל ב-4 אחה"צ), השנה החלטתי שאני יוצא על הרגליים ובכוחות עצמי והצלחתי.

האלכוהול היה חינם וזרם באמת כמו מים, בחורות מחופשות ולא מחופשות ומעגל פוגו של הסקייטרים. השליט הכל יכול במעגל הוא ארתור רשקובן שמרגיש שזה מקומו הטבעי, היה שם בלאגן עד שהשומר שנראה כמו מקרר החליט לגמור עם זה.

אביב וואקנין התחפש לאיש מערות והסתובב בלי חולצה, רפי ימין הסוס גם התחפש לאיזה איש מערות או משהו כזה. צחי האוס הלך על תחפושת של שייח ועוד כל מיני אנשים השקיעו והתאימו את עצמם לרוח החג. עדלאידע איך שאומרים.

דודו רוזן זכה בפרס על תחפושת של המסכה, שנאתי את הסרט והוא גם די ישן אם אני לא טועה, העיקר שדודו זכה כי הוא באמת בחור טוב ואנחנו עובדים ביחד על השיר החדש שלי "השטן עולה לסשן".

אין ספק שמדובר על אירוע קטלני, גם אם בסוף אתה יוצא בהכרה מלאה...

יום חמישי, 5 במרץ 2009

גלשני דדיז

הייתי אומר שאני מבין קצת בעולם האקסטרים בישראל. בכל זאת הייתי וראיתי. אבל לפני כשבוע ארתור שלח לי אי-מייל מבחור בשם קובי אפרתי שהוא יצרן גלשנים. מוזר אמרתי לעצמי בטח מישהו חדש ואני תמיד שמח להכיר אנשים חדשים מהענף. אחרי דחיות רבות הגעתי למפעלון הקטן שלו בקיסריה. קצת אחרי בית העלמין.

אני מאד אוהב את קיסריה, לא את החלק של העשירים והגולף, אלא את החלק של החוף ושל שדות ים. יש תמיד אווירה משוחררת ומהנה בין השעמום של חיפה וטירוף של תל אביב זו בהחלט פנינה עם חוף לא רע בכלל. הגעתי למקום שנמצא מאחורי שער ברזל גדול וליד חברת אורין קיסריה, חברת הפקות אירועים של איש נדיר בשם תומר בן דוד.

המקום של קובי נראה כמו מפעל גלשנים הרד-קור של ההרד-קור. חדר שייפים קטן ונעים, חדר גלאסינג, משרדון וגלשנים תלויים למכירה. קובי עצמו נראה בחור טוב, משוחרר אבל רציני בעבודה שלו. הוא חי את הגלישה והחליט להרים עסק קטן לבניית גלשנים אחרי שנים שבהן בנה סירות. הוא מקדיש הרבה מחשבה לתהליך ייצור ובונה גלשנים כבר שנתיים, הנה גם אותי אפשר להפתיע.

אני לא יודע אם אתם שותפים להרגשה שלי שהיא שלפעמים אני רוצה במקום כל הסופרים הנוצצים שיש היום, שתהיה לי המכולת השכונתית הרגילה ליד הבית. מקום פשוט של אנשים פשוטים שאתה מכיר את הקונה והוא יודע בדיוק מה אתה אוהב. פעם עולם הגלישה והסקייטבורד היה ככה, זה השתנה עם כניסת גופי ענק לתחום. אבל עדיין יש בגלישה ובסקייטבורד את אלו שפותחים חנות קטנה, נותנים יחס חברי ותמורה בעד הכסף. מקומות שאתה בא בשביל המוכר ולא רק בשביל לקנות. החנויות הענקיות איבדו את זה, אנשים כמו קובי משאירים את זה חי.

קובי לא ילד ועשה דברים בחייו. קנתה אותי הכנות שלו. הוא לא הולך לעשות יותר מידי כסף והוא יודע את זה. הוא רוצה לבנות גלשנים טובים, לעשות אותם מהלב, לשמוע מגולשים שהם נהנים מהגלשן החדש וליצור דורות של גולשים. אני לא יודע אם הוא שייפר טוב, גרוע או מצוין. אבל אם ישאר הברק שיש לו בעיניים ואם הוא ישקיע את הלב שלו כמו שהוא מדבר אני חושב תהיה בקיסריה פינת גלישה מיוחדת עם שייפר שלא רק מוכר לך גלשן אלא שמלווה אותך, כמו שחנויות הסקייט והגלישה היו פעם, כמו שאולי הם יחזרו להיות.

בכל מקרה מעניין לראות לאן קובי יקדם את עצמו ואת העסק שלו ובכל מקרה שיהיה לו הרבה בהצלחה.

חתמתי בסוכנות של רפי עגיב

שלום לכולם,
אני שמח להודיע על הצטרפותי לסוכנות של רפי עגיב שמייצג טאלנטים רבים בישראל ביניהם: אסי עזר, ימית סול, אפרת אברמוב, אריק זאבי ועוד... אני חושב שהחשיפה שאשיג תגרום לי להיות יותר מוכר ויותר פופולרי ואוכל להראות לכולם את כשרוני באמנות ההרס וההשמדה. אשמח אם תיכנסו לעמוד שלי באתר הסוכנות של רפי עגיב ותשאירו לי הודעה מה אתם חושבים על המהלך.

אוהב תמיד

לוסי פר

http://www.rafiagiv.co.il/agent/onePerson.asp?id=139&cat=1

יום ראשון, 1 במרץ 2009

תמונות שלי

הנה אני מאיים על השומר של גלית

הנה העוזר שלי אשמדאי מראיין את אבי לוזיה ואביב ואקנין
לגליון האחרון של אדרנלין


הנה הוא עוד הפעם, יפה לא?


הנה אני בסשן קטלני בפרדסייה, skate or die


עוד תמונה של אשמדאי