יום שלישי, 24 במרץ 2009

תביא לי סלבריטאי

ערוץ 5 השיק לא מזמן אזור אקסטרים בו עבדכם הנאמן כותב מידי פעם. שמחתי שהם החליטו להרים אזור של ספורט אקסטרים ככה יותר עיניים יהיו חשופות לענף-זה אף פעם לא רע וגם אני יכול לקדם את אדרנלין גם זה לא רע. היום נפגשתי עם אחד היח"צנים של הערוץ ועוד כמה אנשים על מנת לראות איך אפשר לקדם את האזור האקסטרים.

תשמעו, אני לא תמיד אוהב להגיד את זה אבל לא פגשתי מימי בנאדם חד מימדי, חסר מעוף וראש בקיר כמו היחצ"ן הזה. אני בטוח שהוא עושה עבודה טובה בללקק את הישבן של כל מיני סלבריטאים אבל מה זה קשור למה שהוא אמור לקדם באזור האקסטרים? במקום להגיע עם רעיונות מקוריים לקידום האזור הוא התחיל לדבר על מסיבות השקה עם סלבריטאים, הפקת מיני סידרה על גולשים רק שהם לא יגלשו כי קשה לצלם גלישה(אז הם רק ידברו) ועוד דברים הזויים, רק ככה אפשר למכור הוא אומר בעודו מחפש את הפאפארצ'י הבא שיצלם את אביב וואקנין אוכל ארוחת בוקר עם נינט טייב.

אין לי בעיה עם סלבריטאים ואין לי בעיה עם סדרות אינטרנט קצרות, אבל אם אתה מגיע עם רעיונות לפחות תגבש אותם ואל תשמע כמו איזה מתלהב אידיוט שעושה קוק בשירותים עם מתמודדת מהדוגמניות 3. מנסים לקדם את האזור בדרכים חכמות שלא יזנו את העניין מה אתה דוחף את השיטות הבאנליות כאילו זה השקת בושם אצל גיא פינס.

וכמובן היה שלב הגימיקים, תביא לי סרטונים מגניבים של אנשים שכריש אוכל אותם, נופלים על הראש וכו' - תודה רבה באמת, מנסים פה להרים ערוץ לקדם את הספורט בצורה רצינית והוא מחפש אנשים שאוכלים אותם כרישים, שיהיה לו מה למכור, שיהיה לו קל מול העיתונאים, יש לי רעיון בו נשלח להם סרטון של יח"צן מקבל סקייטים בראש מהקוואטר הגדולה בגלית, את זה כולם יאהבו.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לפעמים המטרה מקדשת את האמצעים,לפעמים צריך להתפשר .תן לו מה שהוא רוצה ועל הדרך תכניס מה שאתה חושב.תזרום עם הבחור ובסוף תשיג את המטרה.

אנונימי אמר/ה...

Word!!!

גולש דו דבשתי אמר/ה...

ארתור.. סליחה שטן... קרעת אותי מצחוק!!!

חזק!!!
תביא עוד כאלה סיפורים!

אנונימי אמר/ה...

אין עליך ליאור תן לה בראש לכל המאדר פאקרז