יום שישי, 31 ביולי 2009

פיליפ קואסטר הדבר הבא בגלישת רוח?

אי חייב להודות שלמרות ששמעתי על זה, זה היה ידידי עדי זומר שהפנה אותי לקליפ המדהים של פיליפ קואסטר. נער בין 15 שניצח את אחת מההתחרויות הגדולות בעולם בגלישת רוח. לדעתי מדובר באחד מהמקצים הטובים אי פעם בתחרות ואני עוקב אחריה כבר לא מעט זמן.

כנסו ותראו את עתיד גלישת הרוח בעולם, הלוואי ויהיו עוד כמוהו...

http://www.youtube.com/watch?v=kw2pAYVVAgY&feature=related

יום שישי, 17 ביולי 2009

עוד קטעים של Fully flared

הסרט לא מפיק להכות גלים ועכשיו הם מראים קטעים שלא הוכנסו לסרט או כאלו שהיו בסלו-מושן והכל ללא סאונד ככה שאפשר לשמוע את הנחיתות כמו שצריך....
שווה להסתכל יש שם דברים שלא היו וגם כאלו שהיו ועדיין נראים מעולה, ממש מעולה

http://www.youtube.com/watch?v=QOJBjoGgjpQ&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Elakai%2Ecom%2Fvideos%2Fvideos%5Fcontent%2Ehtml&feature=player_embedded

יום רביעי, 15 ביולי 2009

רוח דרומית בחוף הילטון

היום התקיימה תחרות גלישת הגלים של הילטון. לא הייתי הרבה זמן אבל הכל נראה טוב מאד. אני יודע כמה קשה לשכנע את עיריית תל אביב לעשות אירועים, אבל נראה שמאיה ויוסי הצליחו להרים את זה וגם זכו ליום של גלים טובים, שמש חזקה ואווירה מצוינת. אין ספק שתחרות בהילטון זו הדרך להחזיר את האירגון לדרך המלך.

כרגיל היו שם הגולשים הטובים ואפילו רשקו התחרה ככה בשביל הכיף. נקווה לעוד תחרויות כאלו.

תוצאות האופן: ואקנין, גבאי, זילכה וגלוסקא

יום שישי, 10 ביולי 2009

הסקייטר הגאון ריצ'י ג'קסון

אני זוכר שראיתי קטע שלו ולא זכרתי איך קוראים לו עד ששי גיטרמן הראה לי עוד קטעים שלו היום ביו-טיוב. ובכן מדובר בסקייטר אדיר שעושה את התרגילים המוזרים ביותר (והרבה היפי ג'אמפס) הוא בעצמו נראה כמו היפי וככה הכל נראה מגניב יותר. אין ספק שנראה שהוא נהנה ממה שהוא עושה, הלוואי על כולנו.

http://www.youtube.com/watch?v=DB3pWZldr2k&feature=fvw

הכתב שמעתיקים ממנו

שמעתי משהו שאני חייב לשתף אתכם בו, איזה כתב של מגזין מסוים התקשר לשי לומר לו שאת הכתבה שידיעות אחרונות עשו על אביב ואקנין שבוע שעבר הם העתיקו ממנו. עכשיו אני חושב לעצמי שלא שמעתי אידיוט כזה בחיי. חשבת אולי שהכתבה דומה כי אולי זה הסיפור חיים של אביב שאין מה לעשות הוא אותו הדבר בכל פעם שהוא מספר אותו? והדבר השני הוא אתה באמת, באמת חושב שידיעות אחרונות יעתיקו ממך? בניין של 2000 עובדים ורק ממך הם יעתיקו? שמעתי שגם נחום ברנע התחיל להעתיק ממנו כתבות, איזה בדיחה... יש אנשים הזויים ללא ספק.

קני מהבלוק

יואב בילו שלח לי לינק מדהים של קן בלוק מנכ"ל וממייסדי חברת הנעליים DC נותן בעצבים עם רכב הראלי שלו, שווה מאד לראות גם איכות הנהיגה ובעיקר איכות ההפקה של טופ גיר.

http://www.youtube.com/watch?v=4RQ4wX8CGbM