יום שישי, 19 ביוני 2009

אתר חדש ל GO SKATEBOARDING DAY

GO SKATEBOARDING DAY הוא יוזמה גאונית של IASC אירגון חברות הסקייטברד העולמי. הרעיון פשוט והוא תפס כמו אש בשדה קוצים אין מישהו שלא תומך בזה. חברות הסקייטבורד והביגוד גם התלהבו וכל אחת מהן תומכת ביום הזה בדרכים שונות החל מתחרויות, ימי סקייטבורד מרוכזים, טורים, דמואים ועוד...

גם אנחנו עשינו פעילות עם אתר ערוץ הספורט ובלו-בירד של שבוע כתבות המתרכזות רק בסקייטבורד ואנחנו גם מקווים לפרסם באתר כל מיני פעילויות לכבוד היום רק שאף אחד לא ממש עושה משהו...

בכל מקרה לקראת היום הגדול החברה חידשו את האתר והוא נראה מעולה.
כנסו ל http://www.goskateboardingday.org/ ותהנו...

מהטוויטר של מיק פאנינג

אני אוהב לעקוב אחרי הטוויטר של המקצוענים. יש כאלו שאמת מדווחים על דברים מעניינים מאד כמו למשל טוני הוק שהחיים שלו ממש דבש מראיון ב CNN ועד למפגש עם אובמה בבית הלבן.

מיק פאנינג גם מעדכן את הטוויטר לא מעט והפעם הוא העלה לינק של אייר מדהים של ג'ורדי סמית'. זה יפה מאד שהוא מפרגן לג'ורדי הצעיר והאמת זה אחד מהאיירים היפים שראיתי בחיי, אחרי הרודיאו המופרע הזה הוא ממשיך לגלוש על הגל ולא מאבד מהירות . אני מפחד לחשוב לאיזו רמה של איירים עולם הגלישה יגיע בקרוב זה יכול להיות מדהים.
http://www.youtube.com/watch?v=laAtIyZX6aQ

יום שישי, 12 ביוני 2009

קטעים ישנים של ג'ואי ברזינסקי

אל תתטעו בגלל השם הפולני משהו, ג'ואי הוא הדבר הקרוב יותר לפיג'יי לאד מזה זמן רב. יש פה קטע וידיאו ישן שלו ויש שם כמה דברים שלא ראיתם ולא תראו לעולם. לחצו קליק, יהיה מדליק.
http://www.redbullskateboarding.com/news/2009/06/joey-brezinski-lost-vhs-footag.php

יום רביעי, 10 ביוני 2009

הרימיקס

fully flared הוא אחד מסרטי הסקייט הצליחו גם בעידן הסופר תחרותי של סרטי האקסטרים להשאיר רושם. זה כמובן קשור בשורה ארוכה של סקייטרים מעולים ביותר, אבל גם בפתיח המטורף שאם אני לא טועה הגה ספייק גונז הגאון. אני חושב שמעולם לא ראיתי פתיח מקורי, מרשים וחכם יותר לסרט סקייטבורד וכמובן שצריך תקציב בשביל כזה דבר. בכל מקרה הנה רימיקס לאותו פתיח מופלא, תענוג. (קרדיט לשי גיטרמן על הלינק)

http://www.dailymotion.com/video/x8pdue_heaven-fully-flared-intro-video-rem_music

יום שלישי, 2 ביוני 2009

האקס-פארק בחיפה נסגר

היום קיבלתי ידיעה לא ממש משמחת אבל לא ממש הופתעתי. הסקייטפארק בחיפה סוגר את שעריו עקב סכסוך בין המפעיל עידו ורסאנו לבעלים של הפארק דוד בארי. אני ניסתי לפשר בין הצדדים אבל נראה שהיה פער גדול מידי והעניין כולו נפל. דווקא הסקייטפארק היה שוקק חיים עם הרבה סקייטרים צעירים ולמעשה זה היה הספוט היחיד שהיה להם בחיפה. כל עניין הפארקים הציבוריים חוסל בישראל ובעולם זו כבר עובדה.

חיפה היא לא עיר עם יותר מידי ספוטים ונראה שכמות המחליקים בעיר תרד דרמטית אחרי סגירת הפארק. לא נראה לי שיהיה מישהו שירים את הכפפה וייקח את הפארק במיוחד עקב עלויות הביטוח הגבוהות ועבודה שאנשים בסופו של יום כן תובעים את המפעילים במיוחד ההורים רודפי הבצע של הילדים.

עכשיו הכל בידיים של המחליקים בניסיון לשכנע את העירייה לבנות סופסוף פארק ציבורי איכותי חינם. אני מאמין שלחץ מתון יגרום לזה לקרות כי סה"כ יש השקעות במתקנים בעיר. אני מקווה שלסקייטרים הצעירים יהיה ספוט טוב כי בזמן שהפארק היה קיים כמות ואיכות המחליקים בחיפה עלתה פלאים ויצא דור של סקייטרים מוכשרים מאד.