יום שבת, 9 במאי 2009

אירגון הגלישה יוצא לדרך חדשה

אחרי כל הדרמה מעידן מרלי נראה כי האירגון מתחיל לעבוד כמו שצריך בראשותם של יושב הראש יוסי זמיר והמנכ"לית הנבחרת מאיה דאובר. יצא לי לדבר לא מעט עם שניהם ונראה כי הם יודעים שיש להם הרבה עבודה בלשקם את האירגון. לא התפלאתי לשמוע שקשה להם עם חלק מהחברות המקומיות אבל זה ככה בישראל כל מה שאמור להיות קל והגיוני הוא לא. האמת שגם בעולם כבר לא יודעים מי נגד מי.

לפי רשימת הפעילויות שיוסי שלח לי נראה כי הולך להיות הרבה פעילויות מעניינות שאינן רק תחרויות. אלא גם סמינרים וכל מיני ימי עיון מעניינים. אין ספק שרוח חדשה מנשבת השאלה היא תמיד עד כמה היא תחזיק מעמד וכמה רוח גבית היא תקבל מהתעשייה המקומית והגולשים בכל הגילאים.

הרבה דובר על כך שאולי איזו חברה גדולה מחוץ לענף תהיה נותן החסות הראשית, אלו לא רעיונות רעים אולם הם לא תמיד ישימים עמוד השדרה של אירגון הגלישה הישראלי וגם של ה ASP יהיה תמיד עסקי הגרעין הקשה של הענף. ככה שגם כאשר FOSTERS חתכו מה ASP נשאר סבב פעיל ומרשים כמו בכל שנה.

העסקים שתורמים לאירגון ולפעילות הקור של הענף צריכים להינות ולקבל את מירב התמיכה מהגולשים בחזרה.

התחרות הראשונה תתקיים החוף הילטון האגדי. יש כבר הרשמה מלאה בכל הקטגוריות. הענף היה זקוק לאירוע כזה כמו אוויר לנשימה ואני מקווה שהוא יהיה נקודת מפנה בענף ויוביל אותו לדרך חדשה.בכל מקרה שיהיה בהצלחה!

יום שישי, 1 במאי 2009

אירוע אצל דדיז


כפי שכבר כתבתי כאן בעבר לידידי קובי אפרתי יש חנות גלשנים קטנה והרד-קור בקיסריה. ממש לפני בית העלמין בצד ימין. ב 14.5 הוא הולך לעשות שם אירוע השקה איכותי ביותר והיה שמח מאד אם יבואו הרבה אנשים לראות את המקום. אני ממליץ גם להגיע ושיהיה לו בהצלחה.


אירוע שבור


ארתור רשקובן ידידי היקר וחברתו נטלי שתיבדל לחיים ארוכים מעלים תערוכה של צילומים של שברים עם פלטינות. אתם מוזמנים לצפות ולתרום לארגון יד שרה שמהם אני משיג קביים כל פעם שאני שובר משהו והם באמת אחלה. האירוע ב 28.5 יש את הפרטים המלאים באתר אדרנלין.

אדרנלין נותנים חסות ותוכלו לראות שם את השבר שלי בקרסול מלפני שנה וחצי ואולי את השבר שלי ביד מלפני 4 שנים בערך. שיהיה בהצלחה.


קליפ של ג'רמי רוג'רס

עוד פעם, אני לא יודע אם לצחוק או לצחוק על הקליפ של הסקייטר המחונן ג'רמי רוגרס. אני זוכר שהוא התחיל להתפרסם הוא היה באמת סקייטר מדהים אבל ילד טוב קצת חנון. אחרי כמה שנים הוא התחיל להתקעקע בקטע קיצוני ועכשיו זה: שיר ראפ בכיכובו. שימו לב ללינק הזה http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=55122323

חלק מהתגובות היו: "שיישאר בקריירת הסקייטבורד שלו", "מה הדבר הבא שקלר על המקרופון? תפסיקו להתעלל בהיפ הופ" ועוד....

האמת שזה קליפ קרוע לגמרי....

האם אריק קוסטון בדרך ל NEW BALANCE?

לפני כשבועיים עלה סרטון של כאילו מסיבת עיתונאים בה אריק קוסטון מודיע שהוא עוזב את חברת הנעליים לאקאי. הייתי בטוח שזה עוד אחת מהשטויות הרגילות שלו. אבל בזמן האחרון אני רואה בפורומים שאומרים שהוא אכן עזב והוא עובר לחברת NEW BALANCE שמתחילה לעשות נעלי סקייטבורד. שמועות? , אמת? NEW BALANCE?

ברד פיט מחקה את מייק קארול

אחד מהסקייטרים האהובים עליי בכל הזמנים הוא מייק קארול. בסרט PLAN B הראשון הוא עשה את התרגילים הקשים ביותר עם הסטייל הטוב ביותר. הוא עדיין סקייטר מעולה והצליח להרים יופי של עסקים עם GIRL ו LAKAI. נראה שלאט לאט הוא מתחיל להתחכך בהוליווד אחרת אך אפשר להסביר את הקליפ הבא?
http://www.crailtap.com/c3/newrandoms/mini_five_pitt.html

השאלה הגדולה היא מה אנג'לינה ג'ולי הייתה אומרת על זה....